En rosa og en blå Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Våknet i to tiden for å gå på do. Da jeg tørket meg så jeg blod på papiret og i do, ikke kjempemye men litt. Etter at dette skjedde har jeg hatt jevne tak, kjenner at det skjer noe i magen nå! Foreløpig ingen smerter, bare mensmurring, men kjenner det igjen fra forrige fødsel. Det er så spennende, klarer derfor ikke sovne igjen! Gleder meg til lillegutt kommer.. Håper snart:)
Gjest Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Ååå, kjenner jeg blir litt misunnelig her.. Men så spennende at noe er på gang Lykke til med fødsel!
har4barn Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Lykke til!!! Kanskje du allerede er ferdig?
En rosa og en blå Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2011 Takk for det! Men er nok her enda, har vært hos jordmor og sjekket idag. Var ikke moden enda, men mormunnen har begynt å flate seg ut. 1 cm igjen. Krysser fingrene for snarlig modning:) Riene dabbet også av i morgentimene, men det kan jo fort ta seg opp! Flere med tegningsblødninger eller erfaring med det her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå