Gå til innhold

Da ligger jeg her på riksen da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Og blir liggende over natta!

Skal settes i gang i morgen. Har ganske høyt blodtrykk, huepine og proteiner i urinen. Har heldigvis ikke sv.forgiftning, men de ville ha meg til i morgen til observasjon. Føles også ut som om jeg har gått opp ti kilo på ett døgn. Helt sjukt hvor hoven og pløsete jeg har blitt i hele meg på en dag:S

Var litt i tvil før jeg ringte føden i stad, men er veldig glad jeg gjorde det!!! Så det er faktisk lurt å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!

Må si jeg gru-gleder meg..! Er 41+4 så er godt på overtid kan du si:P men gleder meg til å få se og holde lille prinsen min, men gruer meg til smertene...!!!

Nei, nå må jeg vel se ferdig den ammefilmen som går på tv'n her:)

Skal oppdatere med en fødselshistorie etter helgen:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!!!

det blir godt å se den lille gutten vettu ;)

KLEM!!

Skrevet

Tusen takk!!;)

Kjeder meg veldig siden jeg sjelden får sove andre steder enn i min egen seng:P har skikkelig halsbrann også:( jaja..!

Nei, man får fokusere på hva godt som kommer ut av dette til slutt :)))

Skrevet

Masse lykke til :-)) går nok kjempe fint :) kjenner jeg blir litt misunnelig på alle fødende :) har selv bare 6 dager til termin, men absolutt ingen tegn på modning, så blir vell overtid..

Uansett lykke til, snart gullet i armene dine ;-)

Skrevet

Lykke til!! Dette går kjempebra!

Jeg ble satt i gang med nr 2, og det var den fineste fødselen. Ferdig på 3,5 timer etter første forsøk på igangsetting:)

Skrevet

Masse lykke til kajamor:) Ser allerede fram til fødselshistorien din:) Tvi, tvi, snart har du gullet i armene dine:) Klem

Skrevet

Lykke til! Bra du ringte føden, det er viktig å ta kroppens signaler på alvor.

Skrevet

Skal oppdatere litt her jeg siden jeg kjeder meg litt. Kl tolv fikk jeg en ballong som ble satt inn mellom ungen og livmortappen. Denne skal strekke meg ut til jeg har 4cm åpning(har ca to cm). Kan godt fortelle at det gjør veldig vondt og at det er som å bli strippet i 4timer i strekk..!! Men hvis det hjelper på å få igang effektive rier så er det jo bra! Hvis ikke dette funker får jeg modningstablett i morgen.

Alle som skal føde på riksen kan bare glede seg. Her er de super flinke og utrolig snille:))) tror ikke jeg kunne hatt det bedre under disse omstendighetene!!! :D

Skrevet

Åh, håper kateteret funker på deg...jeg hadde den et helt døgn, fyttikatta snakk om ekle greier, spesielt når man skal på do....gjorde at jeg fikk skikkelige murringer men ikke noe mer:(

Masse lykke til!! Snart har du et lite barn i armene dine:))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...