babytassen<3 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Hei, lurer på når det er best og ta 3D UL? Ønsker veldig gjerne å gjøre det. For vår lille baby lå med ryggen til hele tiden på ordinære UL på sykehuset. Så vil gjerne ha en ekstra titt på min lille inni magen min :-)
Sivrenate Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg skal nå på onsdag,da er jeg 27 uker på vei:-) de i drammen andbefalte mellom uke 27 -30 for å få best mulige bilder:-)
april2011mamma Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 mellom uke 25- 29 tar du rundt uke 30 blir det ofte ikke gode bilder fordi barnet da har blitt så stort igjen.) vi skal imorgen er i uke 27, og de sier at 26-27 er en veldig bra tid å ta det på! vi var der på tirsdag også men da lå hun bak morkake og med hendene foran så fikk ikke bra bilder, derfor fikk vi ny gratis time:) gleder oss!!! og håper hun har lagt seg slik at vi kan se ansiktet.....
♥Spirevipp♥ Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Hei jeg var på Majorstuaklinikken med førstemann, da ca 3 mnd før termin. Har lagt ut linken på youtube: De første minuttene fikk vi ikke noe tydelig bilde, men så sa jeg at Theodor pleide å røre på seg veldig hvis jeg la meg på siden...så vi gjorde det og fikk de beste bildene. Legen sa til og med at dette var topp 10 den mnd. Lykke til =)
babytassen<3 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2011 Tusen takk for svar alle sammen :-) Da skal jeg nok få bestilt meg time. Kjempe fin film -Spirevipp- Moro og se på !! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå