Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 13. januar 2011 #1 Del Skrevet 13. januar 2011 Navn for den som vil røpe det: Susanne Alder: 29 Bosted: Bøler, Oslo Sivilstatus: Gift (siden 2008) Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år i februar! Har dere dyr: Nei Barn fra før: Ja, jente på 21 mnd:) Yrke: Butikkselger & Sanger (Og holder babysang-kurs) Hobbyer/Fritid: Designe og lage hårspenner m/antiskli & smokkholdere for babyer++ (www.sannelippa.blogspot.com) Hus/leilighet: Leilighet foreløpig, 3 roms Drømmer om: Å få bli kjent med og holde ei prinsesse til Godt å spise/drikke? Kalkun Bokanbefalning? Babyguiden En film du kan se om og om igjen? Love Actually og alle de andre chick flicksene;) Prøvd lenge?: Nei.. 1.forsøk på #1 og 2.forsøk på #2 Termin: 10.mai Jente eller gutt: Jente Symptomer per idag: Mye kynnere, blir fort svimmel, vondt for å gå/stivner lett under magen & v/lysken. Fødested: Riksen Tanker om svangerskapet: Veldig spent om om jeg føder før tiden denne gang også (3 uker før sist), og om jeg blir innlagt denne gang:S Kan by på problemer når vi nå har ei fra før! Spesielle planer for svangerskapet: Lese meg opp til Hypnosefødsel, stoler ikke på at Epiduralen virker denne gang heller:P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142783653-oslomammane-bli-kjent-tr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raych Skrevet 14. januar 2011 #2 Del Skrevet 14. januar 2011 Navn for den som vil røpe det: Alder: 34 Bosted: Sør Trøndelag. Sivilstatus: Gift (siden 2002). Hvor lenge har dere vært sammen: 16 år. Har dere dyr: Katt. Barn fra før: Ja, to jenter på 6 og 3 år:) Yrke: Seniorrådgiver. Hobbyer/Fritid: Sang, dans, musikk, ridning, trening, bøker. Hus/leilighet: Eier enebolig. Drømmer om: å bli ferdig med fødselen slik at jeg kan begynne å trene for fullt igjen, og bli kjent med den nye babyen. Godt å spise/drikke? Iskaldt vann og klementiner. Bokanbefalning? Kommer ikke på noen akkurat nå... En film du kan se om og om igjen? Love Actually, Dirty Dancing, Top Gun.... Prøvd lenge?: Nei.. 3. forsøk. Termin: 5. mai. Jente eller gutt: Jente Symptomer per idag: Ingen. Fødested: St Olavs hospital. Tanker om svangerskapet: Vi venter på ks dato, så det blir spennende å se når den blir:) Spesielle planer for svangerskapet: Holde meg i nogenlunde god form. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142783653-oslomammane-bli-kjent-tr%C3%A5d/#findComment-142785118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maibaby i magen Skrevet 14. januar 2011 #3 Del Skrevet 14. januar 2011 Navn for den som vil røpe det: Alder: 22 Bosted: Oslo Sivilstatus: Samboer/forlovet Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år i februar.. Har dere dyr: Nei Barn fra før: Datter på 2,5 år. Yrke: Student Hobbyer/Fritid: tilbringe tid med venner og familie.. Hus/leilighet: Leilighet Drømmer om: alt det fine jeg skal oppleve med familien min. Godt å spise/drikke? Bokanbefalning? Babyguiden En film du kan se om og om igjen? 3 nøtter til askepott Prøvd lenge?: nei bare 2 måneder Termin: 7.mai Jente eller gutt: Jente Symptomer per idag: Kynnere, svimmel, litt muskelsmerter i rygg, hofter ol, men egentlig ganske fin form for tiden. Fødested: Føderiket Tanker om svangerskapet: Jeg synes det like spennende som sist! Spesielle planer for svangerskapet: slappe godt av og nyte det.. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142783653-oslomammane-bli-kjent-tr%C3%A5d/#findComment-142786917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maibaby i magen Skrevet 14. januar 2011 #4 Del Skrevet 14. januar 2011 jeg glemte visst to, bok og mat/drikke, men men Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142783653-oslomammane-bli-kjent-tr%C3%A5d/#findComment-142786925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå