Gå til innhold

armene spretter ut og hun hyler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er snart 7 uker. Siste dagene skjer det plutselig at armer og bein spretter ut og hun blir helt stiv og skriker skikkelig høyt! Tar litt tid å roe henne ned igjen. Synes dette er litt skummelt.. fler som har opplevd dette?

Vet de har den moro-refleksen.. og hun har fra hun ble født hatt denne hvor armene spretter ut og hun skvetter, men ikke med denne hylingen. Virker som hun får skikkelig panikk! Det skjer helt plutselig på f.eks stellebordet uten at det kommer noen brå lyd eller noe som skulle få henne til å skvette.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg har ingen fasit, men kanskje hun har vondt noe sted? Mageknip som kommer og går f.eks?

Skrevet

Min gjør sånn når hun blir skremt, og det skal ikke så mye til alltid.. Særlig hvis hun er litt trøtt.

Skrevet

Sånn hadde vår jente det også, men nå virker det som at hun har "vokst" det fra seg ( 3,5mnd nå). Det skjedde når hun lå på gulvet både når hun lå helt fritt og når hun lå under babygymmen. Det skjedde også på stellebordet. Armer og bein spratt ut og hun hylgrein - skikkelig panisk. For oss virket det nesten som at hun mistet balansen, men vi vet ikke hva det kom av..Plutselig sluttet hun bare med det,liksom....

Skrevet

JEG ville nok tatt henne med meg til en manuell-terapeut/kiropraktor, for å se om hun kanskj eka nh anoen låsninger i bekken/rygg/nakke, da dette kan være veldig smertfult for dem, ved visse små bevegelser. Sannsynligheten for at det er noe der, er jo ikke all verdens, men jeg ville iallefall ha ringt å hørt om det er noe de er kjent med i forhold til dette..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...