Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Syns det er forferdelige holdninger der inne til tider! Nå har jeg ikke utført noen statistikk, men vil likevel prøve meg på å si at 9 av 10 svar på ett innlegg er negative, usaklige og rett og slett ekle. Hvorfor føler der som er så kritiske og direkte slemme mot folk der inne at de har rett til å være så motbydelige mot andre bare fordi de kan signere med anonym? Alt fra rettskrivings.kommentarer til direkte personangrep! Det er mye av "du skal ikke tro at du er noe,du skal ikke tro at du kan lære oss noe" i kommentarene folk legger igjen som svar. Og jeg syns det er forferdelig trist at ikke samtlige der inne kan svare saklig, eller bite tenna sammen og unngå å svare i det hele tatt!? Jeg ville blitt forferdet om jeg hadde møtt en av de usaklige menneskene som sitter der inne, og de hadde prestert å spy ut de samme kommentarene ansikt til ansikt. Hvem er det som gjør det? Er det virkelig om å gjøre å være eklest mulig? Nei, gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg, og elsk din neste sier jeg bare!
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Enig, men jeg syns det gjelder dette forumet også. Mange negative svar og kommentarer her også..
kinaputten Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 signerer dette jeg Ofte jeg lurer på HVEM er det som skjuler seg bak anonym i enkelte innlegg.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Det kan vel kanskje stemme ja, men syns kanskje det er litt mer konstruktiv kritikk her, på anonymforumet er jo folk direkte slemme innimellom!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 enig med costamummy her jeg...bare det at dem er anonym og ikke tørr vise nicket sitt sier jo litt da....feige idioter spør du meg..... kostruktiv kritikk er en heelt annen ting...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Sjelden jeg gidder å bruke tid på anonymforumet, nettopp av de grunner som du nevner over her, men titter innom av og til for underholdningens skyld hehe. Det verste er at det sikkert er mange av dem som vanligvis er så hyggelige og greie på andre forum som klinker til og slenger med kjeften når de kan skjule seg bak anonymknappen.. Og DET er feigt det! Nei, holder meg mest her inne på småtroll og skravlesiden jeg altså.
LiMette og lillegutt Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Helt enig, syns faktisk det er urovekkende at de sannsynligvis overfører holdningene til barna sine. Velger å tro at mange får utløp for frustrasjonen sin der istedet for et virkelige liv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå