Gå til innhold

September baby noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg fant ut at jeg er gravid i dag!!!!! og er kjempe glad:o).

Jeg er 26år gift fra Bergen og har en jente på 2 år fra før:o). Mens termin ca 25 september jippi. Jeg fødte 2 uker for tidlig sist gang så det kan godt skje denne gangen også, sålenge jeg ikke går på overtid hihi :o).

Hei. Ett lite spørsmål til alle september mødre :)Sier dere uken dere er i +antall dager, eller fullgåtte uker og dager? Jeg er 8+5, men 7 fullgåtte uker og 5 dager. Har fått time til ul 11.april, altså 19+4, men 18+4 fullgått.. Syns det er vanskelig å vite hva man skal gå etter. Hva gjør dere?

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

Har i dag vært på en tidlig ul. Litt skuffende. Hadde ventet å se en minibaby da jeg er halvveis i uke 10, men nei. Var visst bare i uke 8. Men får fortsatt en liten skatt i sept, men ny dato er 20 i stedenfor 5. Siden jeg sluttet på pillen så kort tid før jeg ble gravid så stemmer sjelden termin ut fra siste mens. Men for en UTROLIG opplevelse. Å se hjerteslag og ansiktet til min samboer som lyste opp, helt fantastisk :D

Er 27, blir 28 før knøtte kommer med foreløbig termin 7 sept. Har en sønn på 2,5 fra før! Satser på at denne ungen holder seg inne til temnin!! :P Han på 2,5 kom 5 uker før tiden, så han skulle kommet i september, men kom i juli i stedet for! :P Så om vi ser litt vitti på det da, så kan det virke som om jeg og sambo han oss en gang hvert tredje år! :P hihihi! :P Noe som ikke stemmer! :P Er fra Bergen! :)

Heisann =)

Jeg er 27 år (blir 28 i mars), og har foreløpig termin 28. september.

Vi har to barn fra før. Datteren vår blir 7 i april, og sønnen vår ble 3 år i januar. Er forresten gift også.. heheh.. Og vi bor i Vestfold.

Heisann folkens! Jeg er 38 år, og venter mitt første barn i september..! Ca 5 år siden jeg sluttet på pillen, og nå hadde vi nesten gitt opp.. Så gjett om vi er lykkelige nå?! Tror termin er 13.sept. Formen: kvalm, trøtt, sulten og mye tissing. Lykke til til oss alle sammen!

Jeg er 22 år, venter nr 2 i september:) Har antagligvis termin 18.sept, mistet i desember og hadde ikke mensen før jeg ble gravid igjen.. såå er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei, men legen tok en ca beregining.. så 9 uker idag:) Hvor gammel er sønnen din HI? min blir ca 3,5 når babyen kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...