Gå til innhold

September baby noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

jeg er 32, gift og venter mitt tredje barn ca 14. september.

forige barn er prøverørsbarn, så det kom virkelig som en positiv overraskelse at jeg ble gravid på naturmåten :)

jeg er litt småkvalm, mest om morgenen. veldig ømme bryster og oppblåst i magen. hadde ofte stikkninger i begynnelsen, men de har avtatt nå. kjenner bare av og til stikkninger.

koselig å være tilbake på bim igjen :)

Jeg blir 29 år i år, og dette blir mitt 2. barn :-) Er samboer og bosatt på Østlandet.

Termin 20. september.

Formen i disse tider er

- Uvel og kvalm, spesielt om kveldene

- Tisser mye

- Metallsmak i munnen

- Stikninger

- Veldig sensitive brystvorter

Ønsker dere alle inkl. meg selv lykke til videre! :)

Annonse

28 år, med jente på 16 mnd fra før. Termin 20.09, så barna mine vil ha bursdag svært tett hvis alt går som normalt. Det er bare jeg og mannen som vet om dette og det er liksom ikke virkelig når man ikke har fortalt noen det. trøtt men ellers fin form

Annonse

Så utrolig artig og se hvor mange som venter i sept. altså :D

Virkelig mange som har stått på i rundt desember mnd. gitt :P hehe.

Jeg har under alle mine svangerskap brukt babyverden sin termin kalkulator, den har hele tiden stemt overens med legen sin utregning :P

(det er vel og merke at den bare stemmer om man tar gjennomsnitts syklusen sin på 28dager da, for det er det legen regner deg ut i fra somregel også :P)

Så utrolig artig og se hvor mange som venter i sept. altså :D

Virkelig mange som har stått på i rundt desember mnd. gitt :P hehe.

Jeg har under alle mine svangerskap brukt babyverden sin termin kalkulator, den har hele tiden stemt overens med legen sin utregning :P

(det er vel og merke at den bare stemmer om man tar gjennomsnitts syklusen sin på 28dager da, for det er det legen regner deg ut i fra somregel også :P)

Jeg er 24 år, bosatt i Bergen. Venter mitt føste barn tidlig i sept. Legen har gitt meg foreløpig termin 5. september, så passer meg utmerket å få en liten småttis før jeg blir 25. Sluttet på pillen midten av november, siste mens 2.des, så dette gikk fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...