Indigo 08-10-13 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Har akkurat hatt ei kraftig omgangssyke, og det har ført til nedsatt melkeprod. Må nevne at jeg ammer mitt andre barn iløpet av 2 år, og har aldri hatt problemer med lite melk. Snarere tvert imot. Så dette er nytt. Gutten min er 4 mnd og fullammes, han er en _stor_ gutt!! Begynner å føle meg i frisk og fin form nå, men har fortsatt litt lite melk. Ammer for harde livet, hver til annenhver time, nesten like hyppig på natten, og drikker havresaft og ammete. Melka tar seg vel opp igjen?
indigo25 Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Lurer litt på det samme. Har også omgangssjuken og typisk når mamma er i dårlig forfatning krever lillegull MYE. Har vært ekstra sutrete og nesten ikke sovet de siste dagene, vil ha pupp hele tiden..kanskje et tegn på at det er litt mindre melk her også. <<<<<< drikker ammete her også
Trultemor73 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Jeg merket også at jeg fikk mindre melk når jeg hadde omgangsyke. Utrolig slitsomt å amme også når jeg var syk. Men gutten min sørget for at produksjonen kom seg fint opp igjen. Jeg var ikke redd for å smitte han jeg da, siden det var han som hadde smittet meg. Han var da 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå