Gå til innhold

Jeg har fått ei jente!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

TIrsdag kveld, skrev jeg et innlegg om det var noen som var blitt satt igang med 1, men 2 kom av seg selv, for da var jeg så lei og trodde aldri babyen min skulle komme...

KL tolv gikk vi og la oss. HAlv ett kjente jeg et godt tak imagen og at jeg ble litt våt. Reiste meg, men det kom ikke mer. Gikk på do og det var litt rosa på papiret. Det hadde nå gått ti min og jeg hadde allerede hatt flere rier. VIlle ikke ringe føden enda, så tok en dusj. I dusjen ble riene mer intense og det var 3 min mellom. GIkk og vekte mannen og sa vi måtte kjøre guttungen til svigers for nå var noe på gang. han brukte god tid, tok en dusj og somla. Hehe syns jeg hvertfall. KL var nå blitt 1.15 og jeg ringte føden og fikk beskjed om å komme ned. Det snødde skikkelig, men mannen min fikk beskjed om å kjøre som lynet for nå gjorde det skikkelig vondt.

Kl 2 var vi på føden. Ctg registrering og sjekk. 3 cm åpen. Yes blir ikke sendt hjem tenkte vi :) lå med registreringen en halv time frem til 02.40. DA var smertene så store at jeg sa jeg ville i badekaret. 02.55 satte jordmor klyster og jeg gikk på do. På badet gjorde det så vanvittig vondt. aldri mer klyster tenkte jeg. 3.10 var smertene så intense at jeg klarte ikke sitte Der mer, og ba min mann rope på jordmor, for nå ville jeg ha lystgass. 3.12 sjekket jordmor meg, for jeg sa at jeg følte for å presse, nei nei sa hun, men vi ble alle ganske overrasket da hun sjekket og det var 9 cm åpning!! Ikke press sa hun, og fikk det temmelig travelt med å rope på barnepleier og utstyr.

3.23 så vår lille prinsesse dagens lys :)

Så fra jeg kjente første tak i magen og til ho var ute tok det altså under 3 timer! Helt annerledes enn med 1. MAnn som ble satt igang 14 dager over og brukte 17 timer ut.

Så nå sitter vi her med en av hvert kjønn, og kunne ikke vært mer stolte og fornøyde :)

ØNsker alle sammen lykke til når det blir deres tur, og lytt til kroppen når den sier det er igang :):) (sorry evt. Skrivefeil, men skriver fra tlf, så da blir det sånn :) ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Hørtes ut som en ganske fin fødsel...

Kos dere i tiden som kommer....

Skrevet

gratulerer så mye med prinsessa=)))

Skrevet

Takk for det :)må nesten kalle det fdrømmefødsel. Bedre å ha skikkelig intense smerter litt, enn å holde på i timevis :) hvertfall når alt gikk så bra :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Utrolig deilig med en historie som din....for jeg er så redd for at min fødsel nr. 2 blir lik fødsel nr. 1....

*krysser fingrene for en fin fødsel som din*

Kos deg med den lille skatten:))))

Skrevet

Mammamia: skjønner så godt hva du mener. Mitt største ønske var at ting skulle komme igang av seg selv og at det ikke skulle bli som med 1. Ho her kom jo før termin av seg selv, så det er jo håp :) lykke til!

Skrevet

Ja hvis bare ting starter av seg selv denne gangen, har fått sånn angst for alle "inngrepene" de ellers må gjøre......huff!

*Ber til høyere makter om at vannet går mens vi er hjemme også er vi i gang!!!! *

Skrevet

Åhhh gratulerer så mye=)) herligt å høre!

Skrevet

Gratulerer.

Høres ut som det gikk fort gitt.

Heldig du som sitter hjemme med jenta di.

Jeg gleder meg til å gjøre det samme.

Alt er så surrealistisk ennå.

Skrevet

Gratulerer igjen, gøy å lese fødselshistorien din :) Kos deg masse med de to skjønne barna dine :) Håper jeg å får en enkel fødsel denne gangen også...Men føler på meg at jeg kommer til å gå på overtid, og at den blir laaaang,hehe ;)

Skrevet

KAnskje 4 blir den værste ja.:) nei får håpe du har din i armene snart du og, og at alt går fort og greit :)

Skrevet

Gratulerer :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...