Gå til innhold

BIM treff Tirsdag 25.01 - Tønsberg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og takk for en kjempe hyggelig kveld sist :)

jeg er med Tirsdag 25.

Esmeralda var fint det, men var jo flere som snakket om at det hadde hvert bra om de hadde litt småtteri på menyen. De hadde liksom enten middager eller peanøtter.... hehe. ikke noe sånn "skravlesnacks" som f.eks: Nachochips+dip eller brød+aioli e.l.

Men har ingen andre forslag akkurat for øyeblikket da, si ifra om noen vet om noe :)

Hilsen Ellen

Annonse

Kanskje det er plass til meg også??

Har ikke vært med tidligere da... Er 27 år, har termin 22. mars og bor I Holmestrand. Flytta hit for et år siden, kjenner ikke så mange her, så hadde vært hyggelig å møte noen andre med baby i magen!! Har ei jente født i 05 fra før.

Mvh Helene

Hopp og hei

har ingenting å si hvor langt du er på vei :) bare hyggelig om du blir med.

Jeg har ingen andre forslag til steder jeg heller, er litt lite kjent på akkurat det området..... prøver å kikke litt på nett, men begrenset hvor mange steder som har nettsted med meny :)

Nå er det vel også litt sent å endre på det siden det er allerede imorgen :) gleder meg, håper vi får det like hyggelig som sist!!

Ellen

Heisann:)

Jeg har nettopp blitt gravid, og gleder meg til å joine gravidtreffene etterhvert.

Har gått på disse gravidtreffene i begge mine tidligere svangerskap, og hatt utrolig god nytte av det.

Har ikke termin før i september, så synes det er litt tidlig å gå på treff enda. Vet jo ikke om alt kommer til å gå bra, og har heller ikke informert verden om at jeg er gravid;)

Kos dere på treff!! Jeg kommer etterhvert (så da slipper du med termin i juli å føle deg kort på vei.. tihi)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...