Gå til innhold

Help! Trenger sårt noen råd. Gutten min på 4 mnd nekter å ta flasken. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snasrt skal jeg være borte fra gutten min noen timer en kveld. Han nekter å ta flaska med mme. Tror heller ikke han tar den med morsmelk.

Har du noen råd til meg?

Tar han den hvis det er malt i tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min, foedt i slutten av augustt, nekter ogsaa aa drikke av flaske. Har proevd en del ganger. Da vi var paa julebord i desember maatte barnevakta komme med han 2 ganger slik at eg fekk amma han... Uka foer jul skulle eg paa en fest, og faren var heime og passa gutten. Han proevde med flaska fleire ganger, men han laag bare og sutta paa tuten, vart en del grining og saant. Da dei skulle legge seg ca kl 1, vart ungen helt hysterisk, saa faren laga istand ei ny flaske til han for aa proeve paa nytt. Da toemte han plutselig heile flaska paa under 5 minutt. Det var rett og slett viljen det stod paa. Hehe! Han kunne naar han vart sulten nok.

Veit ikkje om du vart noke roligare av dette, men ville no iallefall dele mi erfaring med deg.

Kan ogsaa begynne med groet til 4 mnd gammel baby. Det likte min med det samme. Eller gi han melk med kopp (babydrikkekopp selges paa apotek), eller skei?

Lykke til iallefall. Eg skal i bryllup om 1 uke og gruer meg litt til aa ha barnevakt paa han, men skal alikevel..

Skrevet

LITT sviskepuré i så blir det søtt, og litt tykkere og lettere å drikke. (Husk tannpuss etterpå hvis tenner !) Prøv forskjellige smokker. Jeg har god erfaring med MAM sine på mine to barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...