aliceieventyrland Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Dette er en lykkedag! Har vært på først kontroll hos legen min idag, holdt på å dø av spenning.... Er idag 12+2, bortsett fra større pupper og en voldsom apetitt, har jeg ikke merket mye til det å være gravid. Ingen kvalme, ingen hodepine, ingen problemer av noe slag....trodde ikke det var mulig. Men joda, alle prøvene var fine og vi fant hjertelyden med en gang!! Gledestårene presset på der jeg lå:-) Nå skal ukene nytes fremover i 2.trimester, endelig fikk vi vite at det var liv der inne!!! Er så utrolig glad nå!!!!!
Ellois Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Så bra! Gratulerer! :-) Det falt noen tårer hos meg også da jeg sjekket nurket sist på UL, i uke 11. Fantastiske greier, altså! Så små, men så perfekte likevel! :-) Er selv 12+1 idag og hopper over til 2. trimester jeg også. Merker ikke noe stor forskjell "over natta" akkurat... He he! Synes ting fortsatt går ulidelig tregt, jeg da! ;-) Og som deg har ikke jeg heller noen plager nå, så nyter akkurat den biten så lenge jeg kan!
paper Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 HURRAAAAAAAAAAA!!! Velkommen og masse lykke til på ferden du og:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Gratulerer!!! Nå kan du senke skuldrene, slappe av og nyte den voksende magen )) Klem fra
aliceieventyrland Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2011 Ja, dette er helt fantastisk!!! Ønsker dere også masse lykke til fremover, håper vi alle får en flott vinter med voksende mager!! Vårt neste mål er ordinær UL 21. februar, håper ukene går superfort og smertefritt dit:-) Klem til dere alle!!!
smxl Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Nå melder jeg også meg inn her! :-) 12 uker i dag. Gleder meg til kontroll hos jordmor på mandag. Dette blir nok en fin tid, håper kvalme og tretthet avtar. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå