Gå til innhold

Nå melder jeg meg inn her:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en lykkedag! Har vært på først kontroll hos legen min idag, holdt på å dø av spenning....

Er idag 12+2, bortsett fra større pupper og en voldsom apetitt, har jeg ikke merket mye til det å være gravid.

Ingen kvalme, ingen hodepine, ingen problemer av noe slag....trodde ikke det var mulig.

Men joda, alle prøvene var fine og vi fant hjertelyden med en gang!!

Gledestårene presset på der jeg lå:-)

Nå skal ukene nytes fremover i 2.trimester, endelig fikk vi vite at det var liv der inne!!!

Er så utrolig glad nå!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Gratulerer! :-) Det falt noen tårer hos meg også da jeg sjekket nurket sist på UL, i uke 11. Fantastiske greier, altså! Så små, men så perfekte likevel! :-)

Er selv 12+1 idag og hopper over til 2. trimester jeg også. Merker ikke noe stor forskjell "over natta" akkurat... He he! Synes ting fortsatt går ulidelig tregt, jeg da! ;-)

Og som deg har ikke jeg heller noen plager nå, så nyter akkurat den biten så lenge jeg kan!

Skrevet

HURRAAAAAAAAAAA!!! Velkommen og masse lykke til på ferden du og:)

Skrevet

Gratulerer!!!

Nå kan du senke skuldrene, slappe av og nyte den voksende magen ;)))

Klem fra

Skrevet

Ja, dette er helt fantastisk!!!

Ønsker dere også masse lykke til fremover, håper vi alle får en flott vinter

med voksende mager!!

Vårt neste mål er ordinær UL 21. februar, håper ukene går superfort og smertefritt dit:-)

Klem til dere alle!!!

Skrevet

Nå melder jeg også meg inn her! :-) 12 uker i dag. Gleder meg til kontroll hos jordmor på mandag. Dette blir nok en fin tid, håper kvalme og tretthet avtar. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...