Stolt_mamma* Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har ei lita frøken som nærmer seg året nå. Vi har ammet hele tiden, selv om vi nå bare koser morgen og kveld. Hun har alltid vært "avhengig" av kveldspuppen og aldri tatt flaske. Så jeg har tatt alle leggingene siden frøkna ble født. Tidvis har det vært slitsomt, men jeg har også fått mye kos med jenta mi. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar for å slippe legginger og la pappaen slippe til. Ikke minst å kunne være litt borte en kveld i blant:) For min del kunne jeg godt å ha fortsatt med kveldspuppen, men siden hun begynner å bli så stor, er det greit at hun lærer seg å sovne ute også. Har noen besteforeldre og tanter/onkler som gleder seg til overnattingsbesøk:) Jeg skulle gjerne hatt noen tips fra dere som har vært gjennom dette! Blir jo litt spesielt siden hun ikke er særlig ivrig på flaska heller. Erfaringer mottas med takk:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Jeg ammet til lillemor var over 13 mnd, men vi beholdt morgenpupp den siste tida. Vi innførte vann om kvelden og evt natt hvis hun våknet. Hvis hun ikke tar flaske drikker hun kanskje av tutekopp? Vi var så heldige at hun fant ut at hun heller ville ha bare vann på kvelden, så hun sluttet med kveldspupp selv. Hun ble litt bortskjemt i legge-situasjonen, for vi la henne sammen til hun var over året. Så å ikke ta pupp betydde ikke at mamma ikke skulle være der, og hun fikk masse kos og sang på fanget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå