Ellemelledegfortelle:) Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Når kom kvalmen hos dere andre?? Jeg har ikke noe erfaring med kvalme fra de andre svangerskapene??!! Tusen takk:)
sommerbebi Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Både i første og andre svangerskap begynte kvalmen å komme i uke 6-7. Nå er jeg 10+6, og denne gangen har det begynt å gå over allerede nå.. yey! Forige svangerskap holdt jeg på til uke 21.. Håper du slipper unna kvalmen denne gangen også da!
Car-85 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Hos meg kom kvalmen i slutten av uke 5, og her er det ikke bare noe morgenkvalme, men kvalm 24 timer i døgnet. Er nå i uke 7. Håper virkelig du slipper unna!!
mim26 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 jeg var veldig heldig i forrige svangerskap også....litt svimmel, hodepine og trøtthet de første 3 månedene, men utover d..ingenting. nå er jeg 5+5 og konstant uggen.. :S må spise litt hele tiden, men mat frister ikke så kjempe mye, så jeg er i en liten borgerkrig med meg selv føler jeg men de sier d kan tyde på d motsatte kjønn enn d vi fikk sist:P
♥bebi♥ Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 11 uker i dag, vakke no kvalm i forige svangerskap som jeg kan huske, er i elendig form nå.. Det begynte vel i uke seks eller sju og jeg er fortsatt ganske dårlig..Ikke kasta opp, men svimmel, vondt i hodet og kvalm:s
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Kvalmen min kom uke 6 Er kvalm fortsatt. Har gått med Seabands konstant og fått akkupungtur... Ikke like ille hver dag.Noen dager spyr jeg mange ganger og andre er jeg bare kvalm.Vet ikke hva som er værst. Har kjøpt ingefær idag så jeg skal koke litt ingefær te om kvalmen kommer.... Er uke 10+1 idag. Første gangen varte kvalmen til uke17 ca og andre til uke 15.....
zassy☆ Skrevet 15. januar 2011 #7 Skrevet 15. januar 2011 Har følt meg helt fin frem til nå, men i morgest var jeg litt uggen :S er 6+1 i dag..men det gikk over når jeg spiste litt, og har vasket hus og vært på trening i dag så det gikk jo over og formen ble fin, men merket nå når jeg spiste middag at jeg ble sånn "for" mett og føler meg ikke helt god nå heller :S Men skal ikke klage enda, for er ikke så ille..håper bare det ikke blir ILLE!
zassy☆ Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 urk da har visst kvalmen kommet her også ja..i dag når jeg våknet var jeg KVALM.. føles som jeg våknet med en skikkelig bakrus :S uff..hadde kjøpt inn Ritz-kjeks som nå tvinger i meg, men det eneste jeg har lyst på er tørre frukost knekkebrød..det må kjøpes i dag!! Tips mot kvalme? Hva gjør dere andre? Merker at det hjelper at jeg kommer meg opp av senga og får i meg mat, men det er tuuungt :/
Papegøyeblomst Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 6+5 idag, og har vær skikkelig kvalm siden jeg sto opp...Brekninger, men ikke kasta opp... Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste dag, men denne gangen ser det verre ut....isj.. Hjelper det med seabands??? Sønnen min bruker det i bilen til hytta, men det hender stadig at han spyr allikevel... Tips mot kvalmen mottas med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå