Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere?

Hva får dere i dem?

Har dere noe triks?

Snuppa mi spiser fint lite for tiden.

Kan jo være jeksler på gang, men jeg vet ikke...

Tips mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har alltid vært litt småspist.

Siste tiden har hun spist veldig mye mindre enn normalt. Prøver ikke å stresse med det, men man blir litt bekymret når hun spiser 3 biter med skive om morgenen, en halv youghurt til lunch, 3 skeier med middag og 3 skeier grøt til kvelds.

Nå så jeg antydningen til en jeksel dukke opp i dag, så nå spiste hun i alle fall mye grøt til kvelds.. (les 10 skeier). Hun er rask og frisk og har tonnevis med energi, så kan umulig være så ille stellt:)

Jeg prøver å gi alt mulig jeg vet hun kanskje har lyst på, men når ikke mandarinen, (all time favorite) blir rørt engang, da er det ikke mye mer å gjøre her i gården:)

Tror vi bare må slappe av og la de spise når de vil:)

Skrevet

Hadde jeg bare klart å være så rolig som deg...

Jeg har også tenkt på jeksler, men jeg får ikke se! Og snuppa her reagerer på tenner leeeeeeeenge før de faktisk kommer igjennom. Men mengdem mat du beskriver stemmer med mengden mat som inntas her også.

Jeg har lyst til å ikke stresse, men jeg blir så redd og føler meg så alene!

Til kvelds hyler hun når hun ser grøttallerken. Da har jeg ikke tatt i skjeene engang...

Skrevet

Vi får trøste oss med at det tar et par-tre uker uten inntak av mat før de legger seg ned for godt;), så de må få lov ha dårlig matlyst i et par-tre dager;)

I dag har hun spist litt mer. Sutret mye mindre, så nå tror jeg verste biten er over. Kjenner en liten kant av en tann litt bak i tannkjøttet.

Lykke til! Det går nok fint om en liten stund:)

Hilsen mor til småspist lengre oppe.

Skrevet

Takk for det. Har sutrer vi veldig!

Og spiser ynkelig lite. Våkner på natten å vil ha flasken sin fordi hun spiser så lite på dagtid. Heldig du som ser enden på det. Her tar det nok lengre tid enn noen dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...