mariabee Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Litt nysgjerrig her.. Jeg bruker avent sine flasker og er veldig fornøyd.
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Brukte Avent de første månedene og var veldig fornøyd. Prøvde Mam og Dr.Brown, men hun ville kun drikke av Avent. Men da hun var 5-6 mnd. så snudde det helt og hun nektet å ta Avent-flaska så jeg byttet til Mam og da var hun stjernefornøyd. Nå er hun snart 9 måneder og vi bruker fortsatt Mam
mariabee Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 avent sine flasker er enten blanke eller misfargede/gule. Hva er best ?
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Guttungen begynte med avent, men nektet å ta den etter 4.mnd, så nå bruker han bare Mam. Aventflaskene vi brukte var blanke.
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Dr.Brown og Avent. Mest fornøyd med Dr.Brown siden det ikke har gitt tulla luft i magen eller ubehag...
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 De misfargede/gule og de matte, med kolikkring, er uten BPA. De blanke er med BPA, noe som ikke er helt bra. Men de helt blanke skal være tatt ut av markedet nå. (BPA = giftstoffet bisfenol A - som er en miljøgift)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Brukte alltid Avent til eldstejenta som var flaskebarn, synes de er gode i bruk og rimelige. De gulaktige flaskene er vel best, fordi de ikke inneholder BPA..
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Vi bruker dr browns flasker. Guttungen fikk så mye luft i magen av å drikke fra avent flaskene. De var helt håpløse, eller guttungen klarte hvertfall ikke drikke ordentlig av dem uten å sluke masse luft.
vår2010 Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 jeg har brukt avent. har kjøpt både blanke og gule.. forstår ikke hvorfor de selger de blanke hvis de er så uheldige å bruke ?
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Det er nok ikke alle som har tømt lagrene sine eller sendt flaskene i retur. Så om flasken er helt blank og uten avtagbar ring i tuten (kolikkring) så kan du enten levere dem tilbake der du har kjøpt dem eller sende dem i retur til Avent. Da skal du få nye flasker uten BPA.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 hmm nei, de med BPA skal vel ikke være i produksjon lenger tror jeg- men hva står det på pakka da, står det at de er BPA-fri?
juni2010barn Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Mam tutene fungerer også til Avent flaskene om dere vil slippe å kjøpe nye flasker:) Det visste ikke vi før etter vi hadde kjøpt en haug med nye:P
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. januar 2011 #13 Skrevet 13. januar 2011 Vi bruker born free..
mammaløve Skrevet 13. januar 2011 #14 Skrevet 13. januar 2011 Bruker også Mam. Mest fordi de ble solgt i butikken en dag det var krise Men de fungerer mye bedre for oss enn Avent som vi brukte i begynnelsen. Han brakk seg så lett av Avent-tutene. Mam virker mye enklere å veksle til fra puppen.
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. januar 2011 #15 Skrevet 13. januar 2011 Vi brukte Avent i begynnelsen. Bare fordi jeg får 30 % på dem på min arbeidsplass. Og jeg var fornøyd. Ingen magevondt. Og de er brede i "åpningen" slik at det er veldig enkelt å ha oppi mme oulver uten å søle.
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #16 Skrevet 13. januar 2011 Jenta mi klarte ikke aventflaskene pga lite vakum i munnen, så hun måtte ha smale tuter.. Brukte boots flasker fram til hun var ca 4 mnd.. Tre flasker for 50 kr, så jeg var fornøyd med det.. Har ikke oppvaskmaskin, så kjøpte inn en hel del så jeg skulle slippe å vaske mer enn en gang om dagen maks. Når hun var 3,5 mnd begynte hun å protestere på disse og 4 mnd gammel fant jeg ut at hun da ville ha mykere tur og da blei det Medela.. De er vi veldig fornøyd med begge to. Og siden Sano flaskene er veldig lik Medela har vi et par av de og. Håper hu vil ha disse fram til hu er ferdig med flasker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå