Gå til innhold

Tfk eller Easywalker som søskenvogn? Hvilken vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Hvilken har størst bag? Størst sportsdel? Har en gutt som blir 2år når nestemann kommer, hadde vært greit å vite hvor lenge jeg får bruke vogna.

Har easywalker glidelås-regulert rygg? Vet at d er mange som irriterer seg ved dette på tfk'en.

Ellers er jeg veldig interessert i å høre om andre positive/negative erfaringer med disse vognene :)

Fortsetter under...

Vi har EW som søskenvogn. Er superfornøyd. Den er veldig lett å trille, god plass til 2 1/2 åringen og bagen er helt grei for babyen på 2 md nå. Den er ganske smal, men det må den jo være for ikke å være et monster. En annen fordel er at den har delt håndtak slik at jeg kan henge stellevesken jeg bruker på enkelbogna på den ene siden. Har stelleveske med borrelås til håndtak. Separate kalesjer er også en fiordel. Kjenner ikke til TFK sin så det kan være at de er ganske like. Men EW er billigere.

Vi kan absolutt anbefale vognen.

Vi vurderte også for og mot mellom ew og tfk da vi skulle velge, men endte opp på ew pga av at jeg syntes den var lettere og mindre. I tillegg var den også litt billigere. :)

Den har glidelås-regulert rygg, men jeg synes ikke dette har vært noe problem. Eneste som noen kanskje synes er litt negativt er at den ikke har fotbrett, men jeg har aldri savnet dette.

Ellers er vi veldig fornøyde og barna sover/sitter godt i den. Eldste har god plass og tror hun vil få plass leeeeeenge! Den har en av de lengste ryggene på markedet sa de da vi kjøpte den.

Jeg har nettop kjøpt TFK og er veldig fornøyd!

Jenta på 1,5 år har greit plass i sportsdelen, og bagen er ganske stor for å være søskenvogn syns jeg(nå vet jeg lite om målene på de andre vognene da).

Det diggeste er hvor liten den er sammenlagt og hvor lett den er!

Fotbrettet som kan reguleres og også løftes opp når ungen ligger er et kjempe pluss syns jeg!

Annonse

Ej he også vurdert EW sin dobbel som søskenvogn. Blir 2,5 år mellom dei små så trur ej må ha det. Liker spesielt godt den nye modellen i den mørke gråe fargen! Ej vil ha!! :D :D men... e jo så mange fine vogne..vanskeli ditta her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...