Gå til innhold

Takk for all støtte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stikker fortsatt innom her hver dag... Er på avvenning;-) Føler nesten fortsatt jeg hører hjemme her, siden det jo er dere jeg "kjenner"...

Håperndet går bra med dere alle.

Her tar vi en dag av gangen. På tirsdag hadde vi en nydelig avskjed med den lille gutten vår. En liten privat begravelse, med bare oss, vår tre-åring og mine foreldre. Presten var så fin, og blomstene akkurat slik jeg håpet. Vi så babyen vår for siste gang, før kistelokket ble skrudd igjen... Nå ligger han på toppen av en kirkegård, med utsikt mot havet.

Det var godt å få en slik verdig avskjed. Sønnen vår snakker så varmt om den lille, selvom han sikkert ikke forstår helt hva som har skjedd.

Nå skal livet prøve å gå videre!

Jeg koser meg med shopping på salg, parmaskinke, salt pølse og brie-ost. Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Jeg er i bedre form enn på lenge... Ingen smerter (bortsett fra de man får etter fødsel...), og overskuddet blir bedre dag for dag. Sorgen er stor, men det er heldigvis lettelsens også. Vi slapp å velge bort. Naturen gjorde det for oss, og vi er takknemlige for alt vi har. Tiden vil vise om vi tør å prøve en gang til...

Lykke til alle sammen!

Og sist, men ikke minst: TUSEN takk for all støtte og oppmuntring den siste tiden. Dere er supre!

Klem fra meg, Jersey.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en stoor klem! Har lest alle innleggene dine, og snakket om deg til samboeren min, som jeg også har vist noen av innleggene til. Det virker som du takler det her på en utrolig fin måte, bra dere står sammen i en sånn tid. Håper dere får en ny sjanse, og at det den gangen går deres vei.

Stor klem :-)

Skrevet

Det er vi som skal takke deg, Jerseygirl. For du hjelper oss å sette ting i perspektiv.

Jeg, og sikkert mange med meg, tenker på dere hver dag fortsatt. Din historie har satt spor.

Ønsker dere alt det beste.

Varm klem fra

Skrevet

Lykke til videre. Jeg beundrer deg grenseløst for innstillingen din. Du virker som et flott menneske. Tenker på dere.

Skrevet

Hei.

Du har vært gjennom en vanskelig tid og jobber fortsatt med det. Jeg har vært gjennom det samme som deg. Fødte i februar. Jeg synes det er fint at du deler med oss andre. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver og for meg er det godt. Takk.

Jeg ble gravid igjen i juli og er nå i uke 27. Jeg har to barn fra før og eldste som er tenåring sier han ber for den nye gutten i magen, for at alt skal gå bra. Det tok lang tid før vi greide å senke skuldrene men nå føler jeg meg trygg og ungene gleder seg.

Jeg ønsker deg lykke til med bearbeiding og videre tanker om å prøve igjen.

Skrevet

Det første som har slått meg er at du må være en sterk og fornuftig kvinne! :-)

Har heldigvis ikke opplevd helt det samme som det det du har opplevd, men mistet i MA i uke 14 1/2 i 1997 fosteret hadde vært dødt i mange uker da det ble oppdaget, så det var nok et eller annet som var galt....

Så det eneste fornuftige er at kroppen ordner opp selv, men det er det ikke lett å tenke når man står midt opp idet!

Ønsker deg og dine alt mulig godt og håper at du tar sjansen og kommer sterkere tilbake, og neste gang skal det gå bra!!!

Klem fra

Skrevet

Jeg vil ønske deg masse lykke til med tiden som kommer. Ingen kan forstå det dere går gjennom, og jeg håper dere tar dere tid til å bearbeide sorgen så dere står sterkere om dere velger å prøve igjen. Syns du er en utrolig tøff dame, og håper du har masse støtte også fra andre voksne, og ikke bare BIM, selv om det sikkert er en god trøst å ha :)

Fint at du har en så god innstilling som du har, selv om du ser på dette som et tap! Håper du får mange gode minner du kan ta vare på ut over vinteren, slik at sorgen blir lettere å håndtere!

Stor klem

Skrevet

Takk igjen alle sammen...

Og ja, heldigvis har vi en herlig familie og tonnevis av venner som stiller opp samme hva det skal være... Vi er heldige!

Men ja, dere er en god trøst dere også... Dere vet jo hvordan det er å være gravide, og hvor redd man er for at noe skal gå galt! Dere viser stor omsorg, og det er jeg takknemlig for...

Skrevet

Har tenkt mye på deg, og hvordan det går med dere. så det var fint å høre fra deg:) vanskelig å finne ord... Men jeg ønsker dere alt godt for framtiden, og at dere skal komme styrket ut av dette!

stoor klem!

Skrevet

Lykke, lykke til videre - du er en utrolig sterk og tøff jente, har fulgt deg lenge og synes det var forferdelig trist at det gikk som det gikk!

Stooooooor varm klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...