Gå til innhold

oi..overraskende jordmortime..ikke rart jeg er trøtt nei! og vekstkontroll,noen som har hatt det?

Anbefalte innlegg

jah, jernlager på 7 å blodprosent på 9..shit! ikke rart jeg er zombie..å i tillegg har jeg et blodtrykk JM sa var nesten ikke-eksisterende:p 70/40 så ikke rart man svimer en del..fikk også vite at jeg skal på vekstkontroll den 25. jan...aldri vært på d før? ikke sist...kan d ha noe å gjøre med at de vil sjekke hodet? (de fant på grensen til normalt med væske i kraniet på ord ul,skal ikke være over 10mm,hos henne var det 9mm,men time hos spesialist noen uker senere fant ikke noe galt,det var på normalen og ingenting annet å finne) eller er det bare for å sjekke hele babyen?:S fattet ikke så mye av det der da..

Fortsetter under...

Stakkars deg, det er ikke rart du har følt deg dårlig. Vil bare anbefale Aminojern til deg. Jeg mistet mye blod under fødselen, og hadde jernlager på 3 og blodprosent på 7,2 når jeg dro fra sykehuset. Etter 4 uker på "vanlige" jernpreparater hadde det bare steget til 7, men så fikk jeg tips om aminojern på helsekosten, og da steg det til 17 på tre nye uker. Det preparater har også minimalt med bivirkninger i forhold til vanlige jernpreparater.

De andre spørsmålene dine har jeg desverre ikke peiling på.

God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...