Gå til innhold

Tror det ikke!

sunshine89-septemberbaby <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sjokkert, glad, stressa, livredd - alle følelser som kan gå gjennom kroppen igrunn.

Det var i dag tidlig jeg fant det ut. Jeg tok en test fordi jeg følte jeg burde. Dette var den første måneden vi har "gitt opp" å prøve. Vi hadde bestemt oss for å vente litt lengre... Og da skjer det.

Jeg tok en test fra billigtester og den ble positiv, ganske tydelig ialllefall! Så stakk jeg og tok en lege test hjemme hos mamma. Den er svaaaak pos. Jeg skal ta noen til i morgen og så ringe legen min. Det føles godt men samtidig veldig skremmende! Da jeg er utrolig redd for å miste... Men det SkAl gå bra!!! :)

Jeg husker ikke helt forrige mens men tror jeg er 4-5 uker på vei. Jobber som frisør så er livredd for at noen kjemikalier skal skade fosteret. Mange på jobb som har mistet.

Jeg må bare tenke positivt! Skal gifte oss neste år så sånn sett kom den på "bestilling", da rekker jeg nemlig og bli i form til bryllupet. Hadde begynt og blitt flink å trene masse nå, så fremover tar jeg det rolig men skal leve ett sunt liv;)

Sende babystøv til alle der ute. Etter 1,5 års uten prevensjon er det nå min tur :)

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye sunshine89 :):) Godt å se at det endelig klaffet etter så lang tid uten prevensjon! :)

Tar til meg babystøvet du sender, og håper på en positiv test selv i slutten av mnd :)

Skrevet

Er sååå virkelig glad på dine vegne :D Endeligt din tur ** Nyt det

Masse lykke til & håper alt går fint * :))))))

Skrevet

MASSE gratulerer til deg sunshine89, kjempe glad på dine veine.. :)

Tar i mot babystøv med takk å håper på positiv på neste test :) (blenegativ denne gangen) :(

Skrevet

Gratulerer kjempemye til dere både med graviditeten og det forestående bryllupet:)

Skrevet

Gratulerer masse masse! Har selv prøvd i halvannet år så det er kjempegøy å se noen som lykkes:) Hadde du noen symptomer før ikm?

Skrevet