Gå til innhold

Tror det ikke!

sunshine89-septemberbaby <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sjokkert, glad, stressa, livredd - alle følelser som kan gå gjennom kroppen igrunn.

Det var i dag tidlig jeg fant det ut. Jeg tok en test fordi jeg følte jeg burde. Dette var den første måneden vi har "gitt opp" å prøve. Vi hadde bestemt oss for å vente litt lengre... Og da skjer det.

Jeg tok en test fra billigtester og den ble positiv, ganske tydelig ialllefall! Så stakk jeg og tok en lege test hjemme hos mamma. Den er svaaaak pos. Jeg skal ta noen til i morgen og så ringe legen min. Det føles godt men samtidig veldig skremmende! Da jeg er utrolig redd for å miste... Men det SkAl gå bra!!! :)

Jeg husker ikke helt forrige mens men tror jeg er 4-5 uker på vei. Jobber som frisør så er livredd for at noen kjemikalier skal skade fosteret. Mange på jobb som har mistet.

Jeg må bare tenke positivt! Skal gifte oss neste år så sånn sett kom den på "bestilling", da rekker jeg nemlig og bli i form til bryllupet. Hadde begynt og blitt flink å trene masse nå, så fremover tar jeg det rolig men skal leve ett sunt liv;)

Sende babystøv til alle der ute. Etter 1,5 års uten prevensjon er det nå min tur :)

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye sunshine89 :):) Godt å se at det endelig klaffet etter så lang tid uten prevensjon! :)

Tar til meg babystøvet du sender, og håper på en positiv test selv i slutten av mnd :)

Skrevet

Er sååå virkelig glad på dine vegne :D Endeligt din tur ** Nyt det

Masse lykke til & håper alt går fint * :))))))

Skrevet

MASSE gratulerer til deg sunshine89, kjempe glad på dine veine.. :)

Tar i mot babystøv med takk å håper på positiv på neste test :) (blenegativ denne gangen) :(

Skrevet

Gratulerer kjempemye til dere både med graviditeten og det forestående bryllupet:)

Skrevet

Gratulerer masse masse! Har selv prøvd i halvannet år så det er kjempegøy å se noen som lykkes:) Hadde du noen symptomer før ikm?

Skrevet

Haha, nei.. Jeg hdde jo lagt det på hylla.... Og hadde foret hode med positive tanker om å ikke bli gravid. Og VIPS der skjedde det. Tror for første gang nå, at det hjelper å ikke stresse. Sett deg ett mål om å ikke bli gravid. Jeg meldte meg inn på treningssenter før jul, begynte å trene masse og spise mye sunt. Hadde bare bestemt meg for at jeg skulle få en superfit kropp, og da tentkte jeg IKKE på det i det hele tatt :-)

Nå kjenner jeg ett og ett symptom bedre, har nok hatt de tidligere bare ikke merket det.

*Veldig ømme pupper, litt "sprengte" (hadde det alltid før mens før, men nå varte det en del lengre enn til vanlig)

*Går på do HELE tiden (6 ganger frem til halv ett idag!!!)

*Stikkninger (livmoren strekker seg)

*Trøtt

*Litt humørsvigninger

Føler meg litt bedre nå enn tidligere idag. En blir virkelig aldri klar for en positiv test! Jeg frika litt ut. Kjørte rett til mamma, der jeg kjørte inn i bilen hennes (pga isføre). Typisk... Mamma lo godt når hun så meg da ja :P Stefaren min er heldigvis biloppdretter og fiksa skadene tvert ;p

Nei.. Jenter! Senk skuldrene! bestem dere for å slutte å prøve.. Så sitter dere plutselig med en positiv test ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...