Nynte Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Det er liksom enda ikke noe rutine i denne sovinga, eneste at han sover kjempe bra på natta, så takk og lov! Men på dagen er det så vanskelig synes jeg. Noen ganger er han trøtt 1 time etter vi har stått opp og noen ganger 2 timer. Han kan virke trøtt og grinete etter 1 time, så legger jeg han, men hvis han ligger lenger enn 20 min uten å sovne, så tar jeg han opp igjen. Blid og fornøyd, så må jeg legge han etter 1/2 time igjen, og da sovner han og kan sove alt fra 40 min til 1 1/2 time.. Og sånn går dagene.. Veit aldri når han blir trøtt og kan ikke holde han oppe hvis han blir trøtt.. På ettermiddagen også er han veldig trøtt, kan sove 40 min fra 16-17, men virker allerede kjempe trøtt kl 18.. Som regel da han tar natta.. Han bruker alltid ca 15 min på å sovne. Er deres sånn også? Dette går jo greit når vi er hjemme, men synes det er slitsomt. Og føler vi aldri får dratt noe sted nå som det er så kaldt og han ikke kan sove ute. I tillegg nå som han har sovet inne på dagen i senga si pga kulde, så sovner han heller ikke så lett i vogna ute som før.. Det er også vanskelig å planlegge noe med klokkeslett.. Føler meg så låst pga denne sovinga, men kanskje det bare er jeg som gjør det til et problem.. Men må si jeg gleder meg til han ikke trenger å sove så mye på dagen, men når kommer det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå