Jente.18 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 I går blødde jeg litt, også stoppa det, og jeg tenkte ikke det var noe å bekymre seg over. Men i dag blødde jeg enda mer, det ble rødt i do, men rosa på papiret. Er usikker på om det kan være at mensen har kommet tidlig men mensen er jo ikke sånn, og den skal egentlig ikke komme før om en ukes tid! Jeg pleier ikke å ha uregelmessig mens, og jeg vet heller ikke om jeg er gravid, for testen var negativ.. Er redd for at jeg kan ha spontanabortert.
Babyønske �� Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Hvis du har negativ test og det er en uke til mens er det tvilsomt at du har en spontanabort. Et befruktet egg fester seg i livmoren ca 6-8 dager etter eggløsning. Det er også mulig at det prøver å feste seg, men løsner igjen. Men det er ingen SA. Man merker stort sett ikke noe til det, mensen kommer som normalt eller et par dager forsinket. Kalles ofte kjemisk graviditet. Men for deg er det så tidlig at det trolig ikke er det heller. Noen har en såkalt festeblødning, dvs de begynner å blø litt når egget feste seg. Det kan være en mulighet at det er det du opplever?
Jente.18 Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 Ja jeg har hørt det og, vennene mine med unger sier at det kan være festeblødninger eller SA men jeg vet ikke hva jeg skal tro, men så hadde jeg ikke bind da, så jeg måtte plassere inn en tampong (litt ekkelt) men når jeg skulle ta den ut var det små rosahvite klumper på den, hva er dette da? Har aldri hatt dette før. Har merket klumper når jeg har hatt mensen men de har vært ordentlig røde. Er bare redd for at det kan være noe farlig..
Des87 Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Høres ikke ut som en SA, festeblødning vet jeg ikke helt hvordan er. Men viss du er virkelig bekymret, så hør med legen Kanskje det bare en tidlig TR som dukker opp*
Babyønske �� Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Vet ikke hva dette kan være. Blodblandet utflod kanskje? Høres ikke ut som noe farlig hvertfall. Får du smerter eller mensen blir forsinket får du heller ta kontakt med lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå