Gjest Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 ...så no får eg snart 6mnd som fulltidsmor! Å som eg gledar meg! Skal bli så utruleg kjekt å ha småen heime hos meg, fram til eg skal gå på meir skule. Ekstra greit at eg har ein slik jobb at han kan vere med og. Ditta skal bli såååå kjekt!! Måtte berre dele gleda mi med andre med barn på same alder:)
lille sprelle Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 jeg var hjemme til 2,5 år og anbefaler alle som har muligheten til det å gjøre det. Hverken barnet eller jeg kjedet oss og den dagen hun begynte i barnehagen kunne jeg vel egentlig bare gå, for hun var en trygg unge som kunne melde sine behov og brukte heller ikke bleie.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 så heldige dere er som elsker å gå hjemme med barnet deres.det gjør ikke jeg..men sliter med depresjoner så mulig det er derfor jeg har så mye rare følelser..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Skulle gjerne gjort det jeg også..Men spørs hva banken hadde sagt når vi hadde slutta å betale på lånene *ler* Nå har vi ikke bhg-plass til lillesnuppa, så da blir jeg kanskje hjemmemor likevel da- og med en bank som til slutt blir lite fornøyd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå