Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For snart to uker siden hadde jeg el, og etter det kommet noe rød/brunt blod.. Kan dette være festeblødninger?

Skal egentlig teste meg nå til lørdag, men i de siste dagene har det blitt mer ferskt blod, så trur det kan være mensen, eller forhåpentligvis bare noe som ligner.. Men jeg kan ikke så mye om dette, så er det noen her som kan noe om det?:)

Hadde vært kjempefint med svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kicam :)

Hvor lang tid etter EL kom blodet? Jordmor her inne har svart meg at 5-10 dager er vanlig. Hun skrev også at hvis det var rosa eller mørkt blod, kunne det godt tyde på at jeg hadde hatt en festeblødning. Hun skrev ikke noe om friskt blod... så lurer på om det kanskje ikke er det beste tegnet...men jeg vet ikke altså:)

Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Det kom kanskje 3-4 dager etter el. Det var i hovedsak brunt, men er først nå det ser ut som tr kommer alikevel, men har også hørt at man kan blø som "vanlig" under svangerskap også...

Jeg skjønner ikke dette jeg.. Og er nervøs for å teste meg til lørdag.. Huff..Noen flere som vet?

Tusen takk for at du svarte meg, bikki:)

Skrevet

Hos meg kom det bitte litt frisk blødning allerede 3 dager etter positiv eggløsningstest. De 3-4 neste dagene hadde jeg litt brunlig utflod. Ingenting etter dette. Testet positivt 3 dager før IKM.

Lykke til med testingen ;) Krysser fingrene for positiv test hos deg!!

Skrevet

Takk for det:) Men TR har kommet, så jeg får vel heller satse på neste pp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...