Kicam Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Blir jeg gravid ved neste pp? eller klaffet det faktisk nå? Skal teste meg på lørdag:) Jeg ser tilbake, hvis det er ønsket:) Jeg: 280389 Han: 050784
Hjerteskatten<3 Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Hei:) Prøver meg på deg igjen.. Jeg får opp begynnelsen av mars på deg, gravid i februar.. Tror det er det jeg så sist, men jeg HÅPER jeg tar feil, å at du får to vakre streker på testen på lørdag hehehe. Kan du se på meg igjen, på det samme? 260188.. Skal også teste i helgen, venter tr på tirsdag.
Kicam Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2011 Hei: Håpefull prøver<3 Dette er så spennende:)! Er flere som har sagt februar/mars på meg nå Og at det er like rundt hjørnet, jeg bare håper alle har rett:p Jeg får opp midten av mars veldig sterkt på deg:) Jeg får hvertfall opp positiv test i midten av mars:) Men håper selvfølgelig at du også får positiv test til helgen:) Si ifra hvordan testen blir til helgen da:) Krysser fingrene for oss to;)
Kicam Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2011 Hei: Håpefull prøver<3 Dette er så spennende:)! Er flere som har sagt februar/mars på meg nå Og at det er like rundt hjørnet, jeg bare håper alle har rett:p Jeg får opp midten av mars veldig sterkt på deg:) Jeg får hvertfall opp positiv test i midten av mars:) Men håper selvfølgelig at du også får positiv test til helgen:) Si ifra hvordan testen blir til helgen da:) Krysser fingrene for oss to;)
Hjerteskatten<3 Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Tusen takk igjen!! Ja dette blir veldig spennende, håper vi får en positiv test begge to <3 Når har du ikm?
Kicam Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2011 Oi, klarte å trykke to ganger jeg:p Bare hyggelig det da:) Jeg er litt usikker på når jeg har ikm, siden jeg har pcos, men den skal komme rundt denne tiden.. Hatt noen småblødninger, men vet ikke om det er det.. Når har du ikm?
Hjerteskatten<3 Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Okei, vi får satse alt på at den ikke kommer da Jeg har på tirsdag, tester lørdag tror jeg, hvis ikke det er for tidlig:)
Kicam Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2011 Jeg skal teste lørdag selv, så lørdag morgen, satser vi på er vår morgen;)
ønskerbaby_ Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Hei=) vil du ta en titt på meg? lurer på om du får opp noe om graviditet hos meg? får du opp noe mer rundt det så kan du gjerne ta med det også=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 får opp mars mnd på deg,med en gutt
binn88 Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Kan du spå meg ? Hva tid vil jeg bli gravid? Vil jeg beståd fagbrev?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå