Gå til innhold

Flere augustjenter med mage?

Anbefalte innlegg

Uff synes det er litt vel tidlig med mage allerede i uke 10... er 10+5 i dag med 1. mann. Vet man med nr. 2 kan få mage før. Kan nesten ikke vente med å fortelle nyheten til alle så ingen tror jeg bare har spist alt for mye i jula.

Det fine med det er jo at det er januar og dermed salg på nye klær, så garderoben kan byttes så smått allerede nå. Med god samvittighet.

Flere som har begynt å få mage eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142780403-flere-augustjenter-med-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10 +1 og synes magen er større en den burde være, ikke venter jeg tvillinger heller. Har kvinnelige former, brede hofte men flat smal mage, venninna mi det var derfor jeg fikk mage tidlig...he he...trodde ikke en fikk mage før bortimot uke 16-17 jeg....litt overrasket:-)

Annonse

eg har mage ja! 11+3 i dag og føla det ser ut som eg er halvveis :P hehe.. har alltid vert veldig tynn og hatt flat mage og er i tillegg veldig lav.. når eg vart gravid fekk eg hyperemesis og gjekk ned et par kg i tillegg, så er ikkje fett som gjere til at magen er komt hvertfall, men mulig eg er pittelitt oppblåst :P venter nr 2 og har hørt magen kjeme fortare med nr to pga musklatur osv :)

å jada mage her. Har gått til innkjøp av noen xl t skjorter (er slank men magen står rett ut) å trene i. Er instruktør og føler alle ser den lille kulen. men så leste jeg er sted at livmoren allerede de allerførste ukene er på størrelse med en knyttneve. Så hvor stor en den nå?? 9+1 i dag så den er sikkert 2 knyttnever nå. Er jo ikke så rart om det kommer litt mage tenker jeg...

Har termin 9 august, og kommer bare inn i 2 av de vanlige (litt romslige) buksene mine. Så har vært ute og handlet i romjula, nye tights og masse deilige topper og skjorter med god plass til å skjule magen en liten stund til. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...