Gå til innhold

hvorfor går tiden frem mot UL så ufattelig tregt ?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg telt ned ukene siden i november.. Vi skal på UL 21 januar som nå er ca en uke til! Men tiden går jo så seint! Jeg vil jo ut å handle litt babyklær! Har handlet litt med kjønnsnøytrale farger, men kunne tenkt meg å bestille litt forskjellig!

Tips til å få tiden til å gå fortere ? :)

http://fyllings.blogg.no :)

Fortsetter under...

Jobber du?

Ikke jeg, har bekkenløsning:( Skjønner hva du mener, tida gikk fort før UL, og når det var overstått begynte tida å fly igjen. Nå går den sakte!!! Er 26+4 nå..:) Vil bare komme meg over 30 uker nå så tror jeg tida vil fly litt igjen forhåpentligvis..:) Jeg tok et fotokurs på nett og blogget mens jeg venta på UL hehe. Også har jeg malt babyrommet, og holder vel enda på med dette, fint blir det, til slutt :)

Jeg skjønner utmerket hva du mener! Jeg har ul den 25 Jan. så er ganske riktig så spent selv!

Hvor langt er du på vei da?:)

Har egentlig ikke noe tips fordi jeg sitter å verker etter å handle klær:) Hehe!

Kanskje bare prøve å ikke tenke på det, og heller bruke tiden på å kjøpe seng også videre; praktiske ting:)

Jeg skal ut en tur i morgen og kjøpe stelleprodukter o.l :)

God dag:0)

Kjenne meg igjen:-) Skal på UL om ei uke, men hver dag går i sneglefart... er SM. Gleder meg SÅ mye til å få sett vårt lille under ! :-) Har vært på salg, men ikke mye å kjøpe av kjønnsnøytrale klær. Jeg verker etter å sette i gang med forberedelsene! Har brukt tida på de små ting da formen ikke er helt god. Som å rydde i skuffer og skap... Håper det snart bli fart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...