InsomNina Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 jeg ble gravid og logget meg inn på BIM første gang? Herlighet så timene går mens jeg sitter her inne og leser og leser
Tigergutt Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Da jobbet jeg fulltid frem til 3 uker før termin, stelte ei jente på 4 år før barnehage og jobb, leverte i barnehage, handlet inn mat, lagde middag, var på turn og sang/dans med henne, kveldsmat og stelling...........og apatisk på sofaen resten av kvelden før det bar i seng......hehe Flere som har/hadde det slik? Nå i permisjonstiden (uten baby) blir det mer tid her inne!
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Hehe.. Full rulle med 1 klassing, ei lita ei som nå er 1 1/2 år, fritidsaktiviteter til største frøkna, fritidsaktiviteter til meg selv v siden av jobb Men etter at jeg fant ut at jeg var gravid på nytt har jeg allti tatt meg tida til å være her inne Men er så sant så sant at tia flyr avgårde når man sitter her å leser innlegg. Er evig takknemlig denne siden for har sanneli fått maaaaaange hjelpsomme tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå