Gå til innhold

Noe galt ned "Din side", eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

På din side her på bim, så har jeg skrevet inn termin datoen min som er 6/8. Når eg logger inn og kommer på min side står det at jeg idag er i min 12. uke, men jeg er da virkelig bare 10+6 (?) og på terminkalkulatoren så står det at jeg går over i 2. Trimester lørdag 22.Jan, men ettersom jeg forstår så skal jeg over i andre tri her nå?

Hm, veldig forvirret og setter stor pris på om noen kan forklare meg:) vanskelig med dissa ukene!

Fortsetter under...

Du er nå ferdig med 11 uker(10 fullgåtte uker og 6 dager), og begynner på din 12 uke.

Kan være Bim regner at du er 11+0 i dag. Det opereres med forskjellige svangerskapslengder på de forskjellige kalkulatorene og det kan være grunnen.

Hei jenter! Jeg har forstått det sånn at når man er feks 6+1 så går man inn i 7ende uke.. og da skriver de uke 7... rare greier men..

I går var jeg hos legen, og hun mente jeg var 7+5, mens her på bim så står det at jeg i dag er i uke 8.. det er vanskelig å regne ut, før man drar på UL...

Annonse

Det står jo faktisk i teksten på denne siden, altså her på 1.tri over alle innleggene, at når man er 12+1 så er man i uke 13, da har man gått 12 fullgåtte uker og startet på uke 13, så det er sånn de regner det. Man har ikke gått 13 uker, men ER I uke 13 :)

Ja hvis jeg har skjønt det riktig ;) Så går du over i andre trimester når du er 12+1 (da har du 12 fullgåtte uker) mulig det står 13 allerede på 12+0 her inne da, men jeg synes det er mer logisk med 12+1 for da har man liksom bikka over 12 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...