Gå til innhold

Et skråblikk mot de "skolemedisin"-frelste

Anbefalte innlegg

Dette er tatt fra Natural News, så jeg antar at de fem svorne vaksinetilhengerne umiddelbart detter av med det samme. Fint.

Til andre er dette et beskrivende skråblikk på "pro"vaksine-tilhengernes generelle meninger om helse, medisiner, naturmedisiner, homeopater, kiropraktikerne (de "alternative") osv. :

newshttp://www.naturalnews.com/028012_skeptics_medicine.html

Fortsetter under...

Gratulerer. Dette er det dummeste du har prestert til dags dato. Dersom du mener de du diskuterer med her inne eksempelvis mener antidepressiver til babyer er OK, så har du virkelig ikke fulgt med.

For min egen del kan jeg legge til, angående punktet om fødsler, at jeg fødte såkalt "naturlig", altså ikke på sykehuset, og uten smertestillende. Allikevel er det altså mulig å være for vaksinering der det er dokumentert at det er hensiktsmessig.

Annonse

He-he....jeg likte linken til mamma-x-3, selv om jeg ikke tror at alle som er for vaksiner står for akkurat de samme tingene som står beskrevet. Anti deprissiva til små barn, og at graviditet er sykdomstilstand, har jeg vanskelig for å tro at de fleste er for, men...man vet jo aldri. Det er jo forresten det eneste Ostepop også reagerer på, så da stemmer kansje mye av det andre ;) Jeg er uansett veldig i mot å sette folk i bås, selv om man deler noen meninger og synspunkter, mener man aldri det samme om alt!

Ser forøvrig at det er en liten humoristisk ironisk vri i stykket, noe som kansje er vanskelig å gjøre hvis man skulle føle seg truffet av det som står der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...