Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er nå midlertidig ansatt i en 30% stilling, vært det siden september. (startet der i juli som tilkallingsvikar) Får fast lønn av de 30% + at jeg får tillegg for helg og kvelder. Blir tilleggene også en del av det jeg får i foreldrepenger eller er det bare fastlønnen? Har også tatt noen vakter utenom som tilkallingsvikar, ca en til to vakter pr mnd. på samme arb plass. Kommer disse pengene med i beregningen eller faller de bort?

Begynner å tro at jeg kun får penger ut i fra de 30% minus alt det andre jeg har tjent...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142780009-hva-har-jeg-krav-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får foreldrepenger ut fra hva du faktisk har tjent inkl dine 30% med tillegg og evt ekstravakter... Om du jobber i kommunen er det stor sannsynlighet for at kommunen fortsetter å betale for din 30% stilling med tillegg (og full feriepengeopptjening!!!) - altså de forskutterer foreldrepengene, mens det du har jobbet ekstra blir gjennomsnittberegnet og blir utbetalt av nav..

OOOPs, ser nå at du skriver midlertidig ansatt - da vil du nok få foreldrepenger fra nav ettersom kommunen kun forskutterer for sine faste ansatte.... Men penger får du lell (dog ikke full ferieopptjening dessverre, du får kun for de første 12/15 ukene avhengig av den dekningsgrad du velger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...