Gå til innhold

Oi, plutselig mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt glad faktisk, fordi at jeg har hatt laange sykuser, den første var på 52 dager, den andre på 72, så jeg var veldig spent på den tredje, trodde jeg hadde funnet mitt optimale el. tegn som var såre brystvorter. Men kanskje ikke, hadde det så veldig de første syklusene, men i går plutselig på dag 35 :D fikk jeg mens, dvs at jeg hadde el. sånn rundt 29. 30. desember... uten å ha merka noen ting... jaja:) håper kanskje kroppen har greid å ordne litt opp etter pillene nå slik at sykusene ikke blir så veldig unormale:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når sluttet du på pillen? Jeg har hatt nesten akkurat like lange sykluser som deg. Sluttet på pillen i april. Nå hadde jeg en SA i juli, så jeg vet ikke om det har påvirket. Etter det har jeg hatt syklus på 44, 61, 35 og 37 dager. Håper det har stabilisert seg rundt 35 dager nå. Da skal jeg isåfall ha EL om ca en uke (dag 21)...

Skrevet

tok min siste pille 31. Juli:) så denne høsten/vinteren har vært mye venting og lite eller ingenting har skjedd. dine sykluser hørtes jo ganske likt ut som meg en lang først så en kjempelaaang også gikk det bedre etter det:D krysser fingrene for at både min og din syklus har stabilisert seg litt:):) så litt mørkt på det og ha sykuser på 50-70 dager... blei ganske paff når jeg plutselig fikk mens, siden jeg ikke har kjent noe til EL i og med at jeg kjente det så godt de første gangene:)

dene runden skal jeg forsøke å teste fra dag 18 eller noe sånt kanskje for å finne el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...