Gjest Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Er liksom ikke sååå veldig lenge sia jeg klepte meg.. allerede er håret helt i fistel! Aldri hatt så tørt hår før! Det er ikke noe pent! Ser at forskjellige hårkurer og slikt som man kjøper hos frisøren er ganske dyrt så hadde vært greit å bli anbefalt noe før jeg kjøper
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg kurer med K-pak, fra frisørsalong, to ganger i uka og sover med det i håret over natten. Er veldig fornøyd og skal nå trappe ned, hehe, til en gang i uka for håret ser og kjennes mye bedre ut. Det du kan gjøre er å ha olivenolje i fuktig hår, surre en håndduk rundt håret, og sove med det over natten. Det fungerer vel så bra:)
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 olivenolje? Jasså, extra virgin da, går jeg utifra ? Håret blir ikke sykt fett etterpå da? Tror jeg skal prøve det i morgen altså.. nå er jeg helt desp her K-pak har jeg hørt mye fint om! Skal nok unne meg en slik hårkur fra frisøren Takk for svar Vinterflickan!
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Håret kan bli litt fett de neste dagene av olivenolje så du må ikke ha i så mye;) K-pak er gull! Jeg har forsøkt maaaaange kurer, men denne har jeg holdt meg til og håret blir veldig bra. Den koster litt, men er drøy (trenger ikke ha så mye i) og den er absolutt verd pengene.
alenemed1. ♥ Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Gode produkter er gull. Jeg bruker Joico (den blå typen) shampo og balsam, og kur i ny og ne. Har fått ett helt nytt hår etter at jeg begynte og bruke den. Hadde tidligere tørt, brusete og helt umulig hår. Nå er det blankt, glatt og en drøm og style Anbefaler den serien på det sterkeste
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Den heter K-Pak Recunstruct (er av den brune serien til Joico) - Deep penetrating reconstructor for damaged hair
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 jeg tar 34 egg og bruker eggehviten til kur. Lar det sitte i ca 20 min før jeg vasker det ut. Gjør det sånn annenhveruke. og så bruker jeg yoghurt naturell som ansiktsmaske og teposer på øynene! koster nesten ingenting!
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 oida! 3 til 4 egg. hehe streken mellom forsvant! 34 egg blir sikkert litt mye Innimellom bruker jeg og olivenolje. Lager og kroppskrubb av olivenolje blandet med salt!
Gjøkeredet③ Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Den skal prøves.. Har vært veldig på Tigi og Redken de siste årene, men kunne trenge en forandring. Joico skal prøves. Hvorfor har jeg ikke hørt om det før?
Gjest Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 Hadde heller aldri hørt om det før jeg fikk det anbefalt av en frisør og det fungerer utrolig bra. Lykke til med kuringen og god helg:)
Anne-B. Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Bruker ikke kur, men shampoo og balsam fra Tigi som heter noe sånt som Urban Antidotes, til daglig bruk. Tubene er grønne og koster vel en 3-400 til sammen.
Gjøkeredet③ Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Hvor mye koster den hos frisøren Vinterflickan? Fant den veldig rimelig på denne nettsiden;-) http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Deep-Penetrating-Reconstructor-Treatment-for-Damaged-Hair-150ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå