Gå til innhold

pommes frites med ost til kvelds 23.30 om kvelden :P er man gravid så er man gravid ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, godt det ikkje berre er meg ;) merklig at man plutselig berre MÅ ha nåkke :P huska når eg gjekk gravid med førstemann, då tygde eg isbita gjennom heile svangerskapet og dei siste vekene tygde eg lambi papir :P hehe..

Jeg prøve å spise forholdsvis sunt, men jeg merker at jeg får skikkelig ulvehunger innimellom! hehe, blir sååå sulten! I går kveld spiste jeg en stor tallerken spaghetti med masse ogst og spaghettisaus :P og det ETTER at alle vanlige måltid alt var spist den dagen.. Jeg er så kort på vei, men allerede SÅ sultn..hvordan skal dette gå :P

Gøy å lese om hva folk for lyst på. hehe :) I mitt forige svangerskap spiste jeg også isbiter heeeeeeele tida! Og tabxtra. Også hadde jeg lyst å spise sand! haha. Jeg gjorde det ikke da, men jeg hadde SYKT lyst på det!

Har ikke merka noe enda til rare lyster , men jeg kan plutselig få veldig lyst på søtsaker om kvelden. Og her om dagen når jeg sovna på soffaen.. Så drømte jeg at vi spiste pølse og hjemmelaga potetmos til middag. Da var det rett på butikken når jeg våkna, for da MÅTTE jeg ha det! :)

Annonse

Haha, godt det ikke bare er meg!

Jeg har plutselig fått øynene opp for ketchup!!! Jeg som ikke kan fordra ketchup til vanlig en gang! Nå må jeg ha det på nesten alt!

Isbiter er en sikker vinner.. Klarer meg ikke uten...

All frukt går ned på høykant, men jeg hadde gjort nesten hva som helst for å få tak i vannmelon! Jeg kunne betalt mange tusen kroner bare for en bitteliten bit med vannmelon!!!

Jeg vet hva jeg skal leve på til sommeren hvertfall!!!! Isbiter og vannmelon :D

Frukt er sunt og digg! :) Og vannmelon er jo bare sååå godt! Kjipt å få SÅ lyst på det når det ikke er sesong da.. men det blir nok en hærlig sommer for deg vil jeg tro!

Jeg pleier å knuse isbitene i en liten knuse maskin jeg har :) så slipper jeg å vente på at de blir små nok til at jeg kan tygge dem. Naaamm! :)

hvis du tar kontakt med betjeningen i butikken kan di sikkert ordne vannmelon til deg...

som regel er vannmelon å få tak i hele året, men når det ikke er sesong for det tar di det ikke inn for det selges for lite av det...

men hvis etterspørselen er dær ordner det seg som regel...

no fekk eg lyst på både kiwi og vannmelon :P godt med frukt :) ikkje det verste man kan spise heldigvis :) eg er blitt skikkelig glad i røde druer og dei må være harde og sprø :P

har forresten sett at enkelte butikka (huska ikkje hvilke) har hatt vannmelon utenom sesong, men om det fins akkurat no er eg ikkje sikker på.. dei har vertfall andre typa melon :) prøv en spar butikk, dei har ofte en del forskjellig frukt man ikkje får andre plassa :) hvertfall her som eg bur :)

knuste isbita er jo berre sååå godt!! vertfall visst man blander det med litt juice eller nåkke anna god drikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...