Monajenten Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2011 Svart hatt, sant? Skal alle klærne være svarte også?
Kamomille Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 du kan kle deg i hvilke klær du vil, men klærne bør ha en nøytral og helst mørk farge. Ikke store utringninger eller korte skjørt. Du kan ha hatt, men en begravelse er ingen hatteparade eller en anledning for å stasje seg opp. Så bruk hatt hvis du bruker det til vanlig, men ikke hvis du aldri bruker det....
Tøysetipp Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Signerer kamomille. Husker ei venninne kom med hatt i begravelsen til min stefar, i beste Dallas-stil..
Monajenten Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2011 Takk for svar. Nei nei, det er absolutt ikke noe oppstasjing, jeg har en svart nøytral hatt som jeg går med av og til. Har sånn ettervekst at jeg føler meg helt fæl, men tror jeg dropper det da.
Lemonia Skrevet 12. januar 2011 #7 Skrevet 12. januar 2011 Man skal gå pent kledt i en begravelse, det er ikke bare fargen som er viktig. Jeg synes ikke f.eks. dongeribukse eller T-skjorte hører hjemme der selv om de er svarte.
Monajenten Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2011 Takk for svar Lemonia. Det blir svarte og nøytrale men pene klær. Men kan jeg ta på meg en grå ullkåpe? Vil ikke gå med boblejakke liksom..
*smula* Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Jeg synes at også grått går fint i begravelse.
Lemonia Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 Ja, grått går helt fint i begravelse. Og litt hvitt, f.eks. hvit skjorte eller bluse, er jo også greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå