Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Slik har han holdt på i noen mnd nå. Hvorfor gjør han det? Noen ganger når jeg sitter lenge inne hos han etter han har sovnet, kan han reise seg opp i senga (opp i sittende stilling) med øynene igjen, og fortsette å sove. Så legger han seg ned etter noen minutter. Skikkelig ekkelt egentlig. Når jeg har lagt han for 10000 gang, og han våkner når jeg har gått å lagt meg, tar jeg han opp i senga mi, og da sover han hele natten. Han er jo så trøtt også, så jeg fatter ikke hvorfor han våkner??? Har han mareritt hver dag/natt? Er det en "greie" man bare skal igjennom, eller er det rett og slett unormalt?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Det skulle jeg likt å få svar på også... Har en jente på snart 3 som ennå ikke har sovet en hel natt... Våkner ikke hver time, men minimum 3-4 ganger før jeg legger meg. Og etter dette også. Hun våkner ikke lenge, men skriker til jeg stryker henne på kinnet og sier at nå må hun sove.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Har dere prøvd å bare la de ligge/sitte/skrike ei stund? Det er ikke skadelig. Vi måtte det med jenta vår da hun fikk en periode der hun våknet på natta. Hun har også hatt perioder der hun har prøvd å skrike seg opp når hun er lagt, men jeg bare overhører skrikinga. I starten kan de nok holde ut lenge, men du vil merke bedring ganske raskt, og etter noen dager er det over og de har innsett at de er nødt til å sove i sin egen seng hele natta. Dersom du til slutt tar han over i senga di så har du jo egentlig svaret på spørsmålet ditt selv. Du må slutte å ta han over i senga di, det er antagelig derfor han våkner. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå