Gå til innhold

Termin i august noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin 19-20 august. Har ei jente på snart 5 år<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, termin 14aug, dette er nr 3, fra før har jeg jente på 4år og gutt på 2år. Er selv 21år, han 27år, jeg kommer fra Stavanger men bor i Kr.sand, han er fra Kr.sand, vi er gift, jeg jobber som barn og ungdomsarbeider i barnehage :-)

Skrevet

og jeg bor i Oslo, 24 år, gift, datter på 3 år, jobber fast, mann som er student..

Skrevet

Hei Lene-mor til to :)

Hvor i østfold er du fra da? Eneste jeg har sett her inne som er fra østfold bortsett fra meg ;)

Moss her :)

Gamle er barna dine?

Gjest pizzadilla
Skrevet

har termin 15 august jeg :-) og planlegger fytting til Oslo dersom jeg får meg jobb asap!

Skrevet

Hei Soon2be♥ August2011 =)

Jeg bor i Sarpsborg, barna mine er 8 og 10 år =)

Skrevet

Termin 27. august. Vi har en jente som blir 4 år denne måneden fra før. Bor i Bergen.

Skrevet

termin 21.august :) dette blir vårt første barn sammen, men jeg har ei jente på 3,5år fra før. bor i Østfold :)

Skrevet

Jeg har termin 21.august. Bor i Vestfold, og har en gutt på 5,5 år:-)

Skrevet

Har foreløbig termin 21. august. Har ei på 10, en på 7 og ei på 20 mnd fra før : )

Skrevet

Termin 30.august. Bor i Kristiansand. Har gutt på 6 og jente på 5 år fra før.

Skrevet

Jeg har termin 13 august og bor nå i Rogaland(Sola), men flytter til Vestfold(Svarstad) begynnelsen av mars:)

Skrevet

Termin 15. august. dette er første svangerskapet mitt. Er 30 år og klar for å få baby! :) skal på tidlig ul på mandag da jeg har hatt en blødning i helgen og noe smerter i underlivet. Er litt utrolig for om det fortsatt er liv.. Håper det går bra med alle augustmammaer der ute! :)

Skrevet

14. august, venter nr 2.. Har en gutt på 2 fra før av :-)

Skrevet

7. august her, og venter andremann :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...