Gå til innhold

Termin i august noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin her er 5 august, og så lurer jeg på da, om det er flere?

Har bare en uke igjen her inne, men hadde vært moro å komme i kontakt med andre likevel, og som kanskje flytter over til 2.trimester samtidig som meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 4.aug hos legen. Termin fra tidlig ul 2.aug. Så da sier vi 3. aug hehehe :o)

Skrevet

Etter mine egne utregninger har jeg termin 18.august. Skal til legen i morgen. Spendt på hvilken termin han kommer med. Gleder meg ivertfall. Får virkelig et papir på at jeg er gravid igjen. hehe Har liksom ikke gått opp helt enda.

Skrevet

termin fra babyverden 5.august, termin fra tidlig ul 4. august :) godt det kun er ei veke igjenn til vi kan hoppe over i 2.tri :D

spent på ka den ordinære ul'en seie, om terminen blir flytta eller om den er den samme :)

Skrevet

Termin 8 aug ut i fra tidlig UL:) Hadde null peiling selv, så har kun den ene terminene.. hehe

Skrevet

Termin mellom 20-26 aug.

Skrevet

Så koslig at så mange har termin i samme mnd :)

Hvor er dere fra? Har dere barn fra før?

Selv er jeg fra Østfold, og dette er mitt andre barn :)

Skrevet

Termin er 14.august. Har enda ikke vært på UL enda, kan jo hende den blir flytta tilbake eller fremover da, vi får se :)

Skrevet

Jeg har tidlig ul termin 6/8, mens egen termin er 9/8, har ikke bestemt meg hvilken jeg skal forholde meg til enda, får se hva den ordinære ul'n sier:) ellers er jeg førstegangs og bor i Oslo.

Skrevet

Første termin 14 august, tidlig ul sa 9 august som stemmer mer med når jeg hadde el. Så da sier vi 9. :)

Skrevet

14. august her! :) Fra Oslo, venter min nummer to<3 :)

Skrevet

17 august her:) Bor i rogaland, venter nr 2

Skrevet

Har menstermin 9 august. :) Gleder meg masse til å komme over i 2 trimester, 1 trimester har vært alt for langt! :(

Skrevet

Her er det menstermin 10 august. Har ikke vært hos legen enda, og ikke UL, så litt spent på nærmere fastsettelse av termin.

Skrevet

Jepp, foreløpig 26. tidlig ul imorra, så mulig det blir noe endring da, er jo ikke godt å vite. bor like utenfor kristiansand.

Skrevet

10 august er min termin, foreløpig,. Tidlig UL i morra her også, gleder meg :) Bor i de dype skoger utenfor vennesla, så ser deg kanskje på sykehuset i morra da mamma08*spire*, hehe.

Skrevet

Termin 27.august her, 1. gangsgravid, fra Hordaland

Skrevet

Termin 17. august, så kommer etter til 2. trimester om noen uker håper jeg. Bor i Sogn og Fjordane og dette er tredjemann.

Skrevet

Jeg har termin 19 august..

Det blir mitt barn nr 2. Har en "liten" gutt på snart 5 fra før :)

Kommer fra Telemark :)

Skrevet

Termin 16/8. Dette er nr 2. Har en datter på snart 3år fra før. ;)

Skrevet

Jeg har termin 24 eller 26 August, regner med det kommer en ny dato etter ultralyden.

Skrevet

Termin 13 august foreløpig :)

Mitt 3 barn. 2 gutter fra før. Bor i nord-tr.lag :)

Skrevet

Har termin 30 August, dette blir mitt 3 barn :)

Bor i Østfold =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...