Gå til innhold

Hvor mye klær har dere til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange bukser og gensrer dere har?

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke mye til meg selv. 5-7 gensre og ca 4-5 bukser. Ungene har mye mer ja.

Skrevet

Har sikkert 15 bukser (mest jeans), pluss 5-6 tightsbukser, 4-6 penbukser. Skjørt og kjoler.

Av gensere/jumpere/bluser med arm har jeg sikkert en 20 stk. Cardiganer, blazere. Ca 25 topper med kort arm, eller uten arm. Masse singleter (både til hverdagsbruk, og penere med diverse pynt på).

Har altfor mye klær, men kan unnskylde med at jeg har en del arbeidsklær som jeg ikke bruker på fritiden. Går pent kledd på arbeid.

Skrevet

Av det jeg bruker (ryddet nettopp vekk det jeg ikke bruker, og hadde en "opptelling" da) så er det hvertfall mer enn 10 bukser, og gjerne like mange tights (ikke strømpebukse, altså..)

Oppmot 20 tynne gensre, i tillegg til slike man har utenpå enkelte tynne gensre (strikkegreier) og omtrent like mange tjukkere gensre som "jakker" og strikkegensre.

Har maaange kjoler, som brukes til hverdags/sommer, som alle er trykket inn på et hengestativ.

Har vel ca 15 skjorter som jeg kommer på nå, og en del litt finere topper. T-skjorter, singletter, topper, sokker og alt sånt er jo forbruksvarer som det stadig må kjøpes nytt av.

Jeg hadde også opptelling på truser, og kom til 82, før jeg kastet over halvparten!:)

For et utrolig teit innlegg dette ble!

Tipper det ikke er så interessant! :P

(Jeg er forresten 20 år og student, om det "hjelper")

Skrevet

Desverre alt for mye..... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...