venter på ei tulle Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 hvor mye koster det? å hvor mange behandlinger bør man ha? termin om 14 dager:-)
kjersti83 Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Jeg skal begynne til uken (er da i uke 38) hos kommunal jordmor og er da gratis. Gjør d vel 1x pr.uke sikkert. Utfører ikke kommunal jordmor dette kanskje d går an å høre med fødeavd? Vet om en kollega som har gått til akupunktur mot bekkenløsning hos fødeavd. Men så er jo jeg fra et lite sykehus. Verdt å høre i hvertfall:) Lykke til!
hønemor79 Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 jeg skal inn på første timen i morgen. 490 kr konsultasjon inkl behandling, også var det 350 kr for videre behandlinger. Dette på en klinikk i Sandvika - klinikk pluss.
magica fra tryll Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Jeg betaler også 350 pr gang. Men det er hos en akupunktør, ikke jordmor...
har4barn Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Jeg er så heldig at fastlegen min er også utdannet akupunktør. Derfor får jeg behandlingene gratis. Starter vel i uke 35-36, tenker jeg. Vet ikke om det virker, men så lenge det er gratis, så takker jeg ja:). Mine barn har alle kommet 1-3 uker før termin og født på 2-5 timer. l Er 32 uker nå, så begynner vel ved neste kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå