Gå til innhold

unge mødre dk

Anbefalte innlegg

Har sett et par episoder av unge mødre DK, samt reklameinnslag for programmet, og legger merke til at omentrent alle de unge mødrene (både under graviditet og etterpå) røyker.

Er det ikke samme helseråd ang røyking i Danmark som i Norge?

Trodde det var verdenskjent at røyking under svangerskap ikke er bra for barnet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142778141-unge-m%C3%B8dre-dk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lagt merke til det jeg også, danskene er bare rare... var på treff med noen danske medarbeidere for noen år siden, og da var det en høygravid dame som gikk å bomma sigaretter av de andre danske og sto å dampa utenfor hotellet! Ingen som tenkte noe over det virka det som.

Jeg må si jeg får litt creeps av å se unge mødre DK. Det er så mange uforsvalige foreldre som de vrkelig henger ut. Mye værre enn den norske versjonen.

Når dietten til en knapt to år gammel unge nesten utelukkende består av posesaus og fritert mat og foreldrene sier i fult alvor at de tror ikke alle grønnsakene og fisken er bra for ungen, da blir jeg rett og slett sjokkert!

Og ja, for ikke å snakke om all røykinga. Blæ!

Annonse

Jeg får helt tics i øyet av å se på Unge Mødre DK. Det er så utrolige store forskjeller fra den norske versjonen. Alle røyker inne med ungen, og samtidig står de å sier at de er gode mødre. Jeg blir direkte kvalm..

Det er akkurat som om det er mer godtatt i Danmark. Skulle jo tro de var mer opplyste.... Forkastelig! Det er også mer drama i den serien.. Mer barnevern og rettsak osv... Har sluttet å se på det! Får bare så vondt i meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...