Barnnummertre Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei. Jeg fikk min første pakke med strimler i dag i posten. Er 10 dpo i dag, og tenkte jeg skulle prøve en test. Jeg fikk en svak strek og en sterk, Det er ingen tvil om at det er to streker deg, og de begge kom innen 1 min. Betyr det at jeg kan være gravid? Eller er ikke de testene helt til å stole på så tidlig?
Gjest Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Samme som meg det. Våknet en morgen og bare visste jeg måtte teste. Fikk en svak men tydelig strek. Tok en ny hver morgen de neste morgene. Ble sterkere for hver dag. Var vel ikke mer enn 11 Dpo tror jeg når jeg testet første gangen. *hvisker gratulerer*
Barnnummertre Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2011 Takk, håper det virkelig er sandt OG at jeg denne gangen kommer igjennom svangerskapet UTEN abort. Alle gode ting er tre. Har hatt en del symtomer; kjempe uggen, masse halsbrann og tisse treng :-) Håper å komme inn her snart....må bli helt sikker først.
plain85 Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Jeg tok også en sånn test, og den var positiv. Turte ikke tro heeelt på at det var sant, så kjørte til nærmeste apotek for å kjøpe clearblue, og den var også positiv. Jeg tror de er ganske sikre, at man i alle fall kan stole på dem når man har flere symptomer i tillegg. For meg handler det bare om å komme over sjokket og overraskelsen for å virkelig tro at dette er sant. En gledelig overraskelse, vel og merke! Ønsker deg lykke til, og håper på det beste!!
mamma'n til 2 :) Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har kun brukt billigstrimler, og de har vist riktig på meg hele tiden. Både EL-testene og grav-testene Gratulerer så mye med spire, og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå