Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #76 Skrevet 13. januar 2011 Klart folk får kake e.l. om de inviteres på kaffe, ikke alltid man orker diske opp med middag/lunsj, og som regel betyr det et kortere besøk. Og dersom jeg inviterer til lunsj/middag, får de alltid noe søtt og kaffe etterpå. Det er da vanlig folkeskIkk!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #77 Skrevet 13. januar 2011 Vi skal jo være så moderne at man faktisk glemmer vanlig folkeskikk.
OsloMor Skrevet 13. januar 2011 #79 Skrevet 13. januar 2011 Selvsagt baker jeg noe om vi får folk på kaffe. Muffins tar f.eks. maks en halvtime å bake. Blir veldig glad når andre har bakt kake el. til vi skal komme, kaker er jo NAM! Heia kaker ! Er forresten fra tjukkeste Oslo, uten å være tjukk;)
Gjest amandine Skrevet 13. januar 2011 #80 Skrevet 13. januar 2011 Hohei! Anne-B! Skal det være en kake til kaffen? Etter mine tidligere opplevelser(lenger opp her) har jeg alltid noe godt i skapet. Og supergod kaffe til;-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2011 #81 Skrevet 13. januar 2011 Jeg er 21 og baker som regel kake om vi får kaffebesøk, ja:) Ingen som klager iallefall. Vi får jo som oftes besøk når noen har bursdag osv da, og da er jo kake vanlig. Har noen ganger servert halve rundtstykker med mye godt på, og det slår mye bedre an:) Er ikke noen kakemons selv men syns det er greit å ha noe godt til kaffien. Når det nærmer seg termin har jeg tenkt å bake en del og hive i fryseren, men ikke kake da. Blir nok boller osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå