Gå til innhold

100 kg lettere- idag krøyp jeg til korset...:)

Anbefalte innlegg

hei alle vordende mødre.

idag krøyp jeg som overskriften sier til korset, og la frem for arbeidsgiveren min at jeg er gravid da jeg jobber som sykepleier og det blir en del tunge løft etc. hun hadde hatt mistanke om d,.men roste meg for at jeg ikke har vært borte en dag fra jobb verken i jula eller etter nyttår pga denne graviditeten..kvalm døgn rundt..men jeg har kommet meg på jobb og gjort det jeg skal. men nå kjennes jeg mange kg lettere..godt å ha sagt noe en har grudd seg for å si :)

håper de resterende ukene i 1 trimester går bra (bekymrer meg mye pga 2 sa, men tenker som så at er d noe så rydder kroppen opp..) men har følelsen at hybelboeren min har det bra i magen..og satser på at d fortsetter. snart i uke 8 ;)

lykke til allesammen..håper vi fortsetter inn på 2 trimester.

klem

Fortsetter under...

Så bra! Det må være en lettelse! :-)

Jeg skal fortelle det til arbeidsgiver om ca. 1 uke, når jeg er 13 uker. Verken gruer eller gleder meg. Men gleder meg til å slippe å late som ikke no' lenger i alle fall og bare være gravid overalt, på jobb og hjemme. For det ER jo en fantastisk tid! Kjipt å gå rundt og "holde inn magen" i lengden.

Lykke til videre du også! :-)

hei!

eg fortalte det til arbeidsgiver i forrige uke, da var eg 8+5. men eg sa det også fordi eg måtte vite hvor lenge eg kan jobbe, var nemlig litt usikker :) i min jobb blir eg desverre sykemeldt etter uke 12, fordi det er stor risiko i jobben min. det er desverre ingenting annet for meg å gjøre heller, så da blir eg gående hjemme resten av tiden :)

Det gjorde rett i:-). nå forstår alle hva som "feiler" deg.

Jeg fortalte det med en gang. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg blitt på lagt enormt mye ekstra arbeid og overtid.

Jeg sa det som det var at jeg var gravid og at det føles som jeg er syk hele tiden. Jeg har ikke kapasitet til å ta mere enn mitt eget arbeid akkurat nå.

Det er jo egentlig de første ukene at man sliter som mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...