LykkeligSomMamma Skrevet 12. januar 2011 #1 Skrevet 12. januar 2011 Hei jenter, ville bare si at jeg kan virkelig anbefale hysteroskopi gjennom Serum i Athen. Hadde det i dag og foruten at sykehuset er nytt og moderne, folkene varme og omsorgsfulle, så fant de masse som ikke synes på ultralyd. Jeg hadde ingen polypper eller sammenvoksinger, men vanvittig masse arrvev og mulig infeksjon. Jeg fikk med DVD og har sett hvordan de tar vekk bomullen og sørger for ny og frisk hud komme til syne. Jeg hadde så mye at han måtte skrape vekk i to runder. Og dette synes ikke på ultralyd, men ifølge Penny var det helt sprøtt at jeg fikk positiv test i det hele tatt i fjor for egg kan ikke overleve i slikt. De virker grundigere her, mer aggressive i behandlingen. Dette kostet oss 12,000 nok pluss reise og vi fikk med engelsk sykepleier som passet på. Jeg har intens sykehusskrekk, men dette var likevel verdt det. Nå er det livmorhvile til mars og så gang igjen:) Jiha!
Mumrikken :) Skrevet 12. januar 2011 #2 Skrevet 12. januar 2011 Så flott Cathy!! Da satser vi på at det blir din tur i mars!! Klem :-)
Håpefull38 Skrevet 12. januar 2011 #3 Skrevet 12. januar 2011 Hørtes veldig bra ut Cathy! Da satser vi på at det var det som skulle til, og at spiren sitter i mars:-)
Diddi72 Skrevet 12. januar 2011 #4 Skrevet 12. januar 2011 Godt å høre at det er vell overstått og at du er fornøyd med klinikken! Må hvile godt da..... og så er det mars som gjelder ;-)
MK73 Skrevet 12. januar 2011 #5 Skrevet 12. januar 2011 Det var godt å høre, Cathy! Nå ble jeg glad på deres vegne. Et viktig steg på veien er unnagjort :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Så "deilig" at noe var galt, det betyr jo at det faktisk er noe reelt som har hindret graviditet, som nå er borte!! Ufattelig spennende Hva gjør/gjorde de med den evt. infeksjonen? Skal bli spennende å følge med videre. Dere er i tankene mine, og bare vet at dere kommer til å lykkes Klem
LykkeligSomMamma Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2011 Tusen takk for støtten, jenter! Skal på antibiotika i 10 dager nå først, som standard etter inngrepet. De tok en test av blodet der inne og om den er positiv er det en måned på antibiotika for meg og kona. De tenker mer livmor og infeksjon der (infeksjon ser visst jordbærfarget ut) enn egg eller immunsystem. Uansett, med vårrengjort livmor og donerte embryo- vi har aldri hatt større sjanse enn nå Lykke til til alle flotte BIM-damer hvor dere er i prosessen.
Gjest Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Hei Cathy Kjekt med en oppdatering fra deg. Hvordan fungerer det med donerte embryo? Får du bare en innsetting og så progesteronstøtte da eller? Håper at dette gjør susen nå da, blir spennede å se hvordan det går i mars, tror og håper at det kommer til å gå deres vei nå altså
LykkeligSomMamma Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2011 Takk for det Elizabeth'77 Det funker fint og forhåpentligvis ennå bedre nå Tar samme medisiner som ved frys, så blir Progynova, og deretter utrogestan etter Scan hos gyn. Greie medisiner å ta syns jeg, alt bedre enn nedregulering hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå