Gå til innhold

Maserier vs modningsrier - hvordan er dere "sikre"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mye snakk om maserier og modningsrier, og jeg lurer litt på hvordan dere "vet" hva som er hva? Selv har jeg rier innimellom (er kvalitativt annerledes enn kynnerne jeg har hatt tidligere i hvert fall), magen blir hard og det strammer seg som et belte nederst på magen og rundt bak i korsryggen - vondten stiger litt og så roer det seg. Har hatt dette innimellom siden romjulen. Det er jo slik at gravide kan gå med opptil flere cm åpning i MANGE uker før fødsel, så jeg lurer på hvordan dere vet at noe er maserier kontra modningsrier? Vet ikke selv om disse "riene" gjør noe her hos meg, men tenker at en funskjon må de jo ha...

Så hvordan er dere "sikre" på hva som er hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke mann kan vite forskjell. Jeg hadde masse maserier (3 uker), jeg ble tøyd og jeg tok bringebærkapsler, men møtte opp helt umoden - noe jeg aldri hadde trodd... (Forrige mann). Ei venninne med nr 2 nå, trodde ikke hun kom til åvære i nærheten denne gangen, men det var full modning og 2 cm åpning uten noe pes. Med 1. mann var det motsatt. 3 døgn med rier før noe modning og åpning.

Tror maserier vs modningsrier er samme navn på rier som stopper opp, noen ganger har de effekt og andre ganger ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...