Gå til innhold

skal starte opp igjen i mars :) Forsøk nr 3. Andre?

Anbefalte innlegg

Idag hadde jeg vært 8 mnd på vei hvis jeg ikke hadde mistet :(

Det har vært en tung dag,men må tenke positivt å se frem mot nytt forsøk.

Skal reise til egypt i begynnelsen av februar,så når jeg kommer hjem igjen skal vi starte opp med vært 3 forsøk ( 1 Ferskt, 1 Fryst og nå frys igjen- har 5 egg igjen)

Fortsetter under...

Hei!

Veldig trist at du har mistet, men det som er bra at du vet iallefall at du kan bli gravid!

Vi skal også igang med ny runde i mars. Har ikke brukt et offentlig forsøk enda siden det aldri ble satt inn noen egg sist. Er veldig spent. Håper jeg kan bli gravid.

Har så innmari lyst til at vi skal få det ordentlig til denne gangen.

Gjør du noen forberedelser av noe slag? Akupunktur? Matgreier?

Det viktigste er kanskje å prøve å ikke stresse..leve vanlig og glede seg over at vi har fått en mulighet til å få hjelp!?!

• 3 uker senere...

Hei :)

Ja vi er evig takknemlige for at det finnes hjelp for oss som er i den situasjonen der vi ikke kan få unger uten hjelp.

Håper å krysser fingrene for at det går bedre neste forsøk.

Var hos legen min til kontroll på fredag,og da så alt greit ut. Så vi kan starte opp igjen når vi er klare for det.

Reiser til egypt neste lørdag (5feb). Så det skal bli godt å fa alt på litt avstand,og nyte varme og sol :)

Vi holder til på fertilitetsklinikken i Porsgrunn :) Vi er kjempe fornøyde med legepersonalet der,de er så omsorgsfulle og snille.

Hvor holder dere til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...