Gå til innhold

Nattklær ved melkelekkasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere i senga på natta? Jeg lekker en del melk og synes det er vanskelig å finne noe som er behagelig. Noen som har en god nattBH eller lignende å anbefale? Har brukt oppklipte engangstruser fra barsel med gasklut inni, men disse siger ned på natta og så blir det bløtt. I natt prøvde jeg BH, men da reagerer jeg på klipsen på ammeBHen. At dette skulle bli et tema hadde jeg aldri trodd altså... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ammesingleter fra hm er gode å sove i. Vi har også kjøpt et beskyttelseslaken fra IKEA, slik at det ikke blir søl på madrassen. Jeg lekker ikke da, men må ha noe på når jeg sover ;-)

Skrevet

Jeg bruker vanligvis å sove med ammebh!

Du kan jo eks prøve med en sportsbh? Den har jo ikke noen hemper! Eller bare en litt trang t-skjorte eventuelt da med klut/ammeinlegg inni! Men, dersom du ammer en del om natten blir vel begge disse litt upraktiske da!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg bruker de amme-bh'ene fra HM (de to for 199, svart og hvit), men de har en liten spile (?) på sidene, så da klipper jeg et lite hull og drar den ut, ellers gnager den under armen om natta. Når det lakk som verst (lakk??), brukte jeg selvfølgelig ammeinnlegg inni, men nå tror jeg nesten jeg kan ligge hele natta uten noen ting, ikke fullt så mye action lengre ;-)

Skrevet

jeg sover i og bruker faktsik hele tiden, triumph sine ammebh, de har godt nok klips da....Men jeg synes det er den ammebh som holder puppene best på plass :)

Skrevet

hadde tisselaken under lakenet og håndklær oppå, men hadde ikke så mye lekasjer (kun når baby sov lenger enn vanlig mellom amming)

Skrevet

Jeg sover med en amme-bh UTEN spiler - klarer ikke å sove med. Og så må jeg ha noe inni for å suge opp lekkasjen, har prøvd litt forskjellig:

Ammeinnlegg av ull - godt og varmt og holder smertene unna, men suger ikke opp nok så dyna / lakenet blir vått og ubehagelig.

Ammeinnlegg av papir - funker forsåvidt, men jeg blir litt sår på brystene av dem.

Gasklut bretta sammen tvers, sånn at jeg får en ende på hvert bryst - mykere enn papir og bedre oppsuging enn ull, men fortsatt klissvått om det blir for lenge uten amming....

Ingenting fungerer optimalt, jeg tar som regel det som er lettest tilgjengelig når jeg legger meg, f.eks. gidder jeg ikke gå i vaskekjelleren etter gasklut om jeg har nesten ubrukte papirinnlegg fra "dag-bh'en" osv.

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Jeg har brukt ammesingletene fra H&M hele veien. Jeg kjøpte de i en str. større og bruker de om natten med ammeinnlegg fra Libero inni. Så har jeg lagt et håndkle under brystet mitt som jeg også lar ligge der når jeg ammer sønnen min. Jeg syns de ammesingletene er geniale og jeg brukte dem istedenfor BH den første tiden, da de var behaglige (men da i riktig str. selvsagt).

Ellers vil jeg anbefale ammebhene fra Triumf. De er gode og myke. Jeg sovet med dem også og det fungerte fint.

Skrevet

Jeg sover i ammebh i ull fra ammehjelpen.no. De er veldig varme og behagelige å ha på! Bruker ull- og papirinnlegg inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...