Gå til innhold

Dere som har flere barn....

Anbefalte innlegg

Vet at ingen svangerskap er like, men mine to forrige svangerskap var så å si like, var ikke kvalm, hadde få "plager", men denne gangen er jeg kjempe kvalm, men kaster ikke opp, er svimmel, og kjenner virkelig at jeg er gravid.

Har to gutter fra før, kan det være at det er jente denne gangen da?

Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142777064-dere-som-har-flere-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar! :)

Håper ikke det er tvillinger, da vet jeg ikke helt hva jeg gjør, for vi har ikke plass nok, og har allerede to fra før. Men muligheten er jo der da det er tvillinger i begges familie....

Og skulle det vise seg at det er tvillinger, finner vi nok en løsning, men hadde vært best med bare en! ;)

Har både en gutt og ei jente fra før av, og har kastet opp i 9 mnd med begge 2. Begynte å kaste opp et par uker senere med jenta enn med gutten. Denne gangen begynte jeg å kaste opp på samme tid som med jenta, og det ser ikke ut til å gi seg med det første.

Så får tiden vise hva magen inneholder :o)

Annonse

Hei jeg har to barn fra før og venter nå mitt tredje å må si jeg er ille spent nå for dette svangerskapet her har vært helt ulikt de to andre hittil.

Jeg var kvalm og kastet opp i begge mine 2 forrige svangerskap, mens i det andre svangerskapet hadde jeg også ekstrem halsbrann.

Fikk først jente og så gutt, er nå gravid å har ikke vært noe særlig kvalm og har ikke kastet opp hehe så dette kan jo bli spennede ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...